Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2022. május 20. 00:07 - M0DERAT0R

[FRISSÍTVE] Jön a következő tervezett vírushullám? Majomhimlő

Kezd vicces lenni! ...pedig ez nem vicc!

Mindenek előtt ugorjunk vissza egy kicsit 2019-re:

"2019. szeptember 24.
Az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hatósága a mai napon bejelentette a Jynneos himlő- és majomhimlő-vakcina (élő, nem replikálódó) jóváhagyását a himlő- és majomhimlő-betegség megelőzésére 18 éves és idősebb felnőtteknél, akikről megállapították, hogy nagy a himlő- vagy majomhimlő fertőzés kockázata. . Ez az egyetlen jelenleg az FDA által jóváhagyott vakcina a majomhimlő betegség megelőzésére...."
(teljes cikk)

És most akkor jelenidő:

 "A megbeszélést a forgatókönyvek fejleményeinek megfelelően három egymást követő „lépésre” szervezték, majd kerekasztal-beszélgetést folytattak a szélesebb körű biológiai biztonságról és a világjárványra való felkészültségről. A forgatókönyv-fejlődések feltárásának lépésről lépésre történő megközelítése tükrözte a valós döntéshozók rendelkezésére álló információk korlátait, valamint az ebből adódó, ismeretlen eredetű világjárványhoz kapcsolódó bizonytalanságot (lásd 1. ábra)."

 

 A #MonkeyPox forgatókönyv 2021 november-től. Véletlen?

Teljes (eredeti/angol) dokumentum:
https://nti.org/wp-content/uploads/2021/11/NTI_Paper_BIO-TTX_Final.pdf

f5ccebc72defd4008a1823dac5970bb0.png

 

A következő 500 milliárd dollár a Big Pharma számára? 

A megbeszélést a forgatókönyvek fejleményeinek megfelelően három egymást követő „lépésre” szervezték, majd kerekasztal-beszélgetést folytattak a szélesebb körű biológiai biztonságról és a világjárványra való felkészültségről. A forgatókönyv-fejlődések feltárásának lépésről lépésre történő megközelítése tükrözte a valós döntéshozók rendelkezésére álló információk korlátait, valamint az ebből adódó, ismeretlen eredetű világjárványhoz kapcsolódó bizonytalanságot (lásd 1. ábra).

 

TÁMADÁS - 2022. május 15

1. LÉPÉS - 2022. június 5

Forgatókönyv
• Majomhimlő-járvány Briniában 1421 eset/4 haláleset 
• Nincs nemzetközi figyelmeztetés vagy tanács
Főbb problémák
• Nemzetközi riasztási és figyelmeztető rendszerek
• A korai kockázatértékelés előnyei és szükségessége

2. LÉPÉS - 2023. január 10.

Forgatókönyv
• 83 ország érintett 70 millió esetet/1,3 millió haláleset
• A majomhimlőt úgy alakították ki, hogy vakcina-rezisztens legyen
• Nemzeti válaszok: a korai intézkedések hatásai
• Nemzetközi ellátási lánc kihívásai
Főbb problémák
• A nemzeti válasz előre meghatározott kiváltóinak előnyei
• Nemzetközi ellátási lánc kihívásai

3. LÉPÉS - 2023. május 10.

Forgatókönyv
• 480 millió eset/27 millió haláleset
• A terrorcsoport eredetének feltárása – beszivárgás a polgári biolaborba
Főbb problémák
• Biológiai biztonság és a kettős felhasználású biotudományos kutatás irányítása

KEREKASZTAL - 2023. december 01.

Forgatókönyv
• 3,2 milliárd eset/271 millió haláleset
• A nemzeti válaszlépések globális különbségei jelentősen változó kimenetelhez járulnak hozzá.
Főbb problémák
• Nemzetközi finanszírozás a pandémiára való felkészüléshez
• Intézkedések a nemzeti pandémiás felkészülési kapacitás megerősítésére

 1. ábra. A forgatókönyv tervezésének összefoglalása

 

Az 1. lépés (2022. június 5-én, a forgatókönyv szerint) a majomhimlő szokatlan kitörésével kezdődik Briniában (250 millió lakos), 1421 esetről és négy halálesetről számoltak be. Nincs azonnali bizonyíték a nemzetközi terjedésre, de a járvány egy nemzeti ünnep alkalmával történik, a briniánusok kiterjedt belföldi és nemzetközi utazásaival. Mivel a majomhimlő természetben nem fordul elő Briniában, a helyi és nemzetközi szakértők szokatlannak tartják ezt a járványt. A Brini kormány üdvözli a járványkitörések nemzetközi vizsgálatait, és orvosi támogatást kér a WHO-tól. A majomhimlős betegek mintáinak genomszekvenálása feltárja, hogy a Brinia-törzs olyan mutációkat tartalmaz, amelyek rezisztenssé teszik a meglévő vakcinákkal szemben.

Az ezt követő megbeszélés azt vizsgálta, hogy a nemzetközi rendszer hogyan képes elemezni a világjárvány kockázatának kezdeti mutatóit és kommunikálni a megfelelő figyelmeztetéseket.

A 2. lépés (2023. január 10.) hat hónappal később következik be, ekkor a vírus 83 országra terjedt el, 70 millió esettel, több mint 1,3 millió halálesetet okozva. Mivel nem ismertek hatékony terápiákat vagy vakcinákat, az országoknak elsősorban nem gyógyszerészeti beavatkozásokra (NPI) kellett hagyatkozniuk a világjárvány hatásainak mérséklése érdekében. A világjárvány kezelésében elért, jelentősen eltérő nemzeti eredményeket kiemelve egyes kormányok, köztük a kitalált Dranma Köztársaság, azonnal agresszív intézkedéseket fogadtak el a vírus terjedésének lelassítására a tömeggyülekezések leállításával, a társadalmi távolságtartást elrendelő intézkedésekkel és a maszkra vonatkozó mandátumok végrehajtásával. Ezek az országok nagyszabású tesztelési és kontakt-nyomkövetési műveleteket is létrehoztak, és bővítették egészségügyi rendszereiket, hogy támogassák a várhatóan növekvő esetszámot. Ellentétben, a forgatókönyv olyan országok egy másik csoportját ábrázolja, beleértve a kitalált Cardust, amelyek prioritásként kezelik gazdaságuk nyitva tartását, kevés vagy egyáltalán nem vállalnak NPI-ket, és alábecsülik a vírust és annak lehetséges hatásait. Ezek az országok sokkal rosszabb eredményeket értek el a betegségek és a halálozás tekintetében (2. ábra), mint azok, amelyek korán és energikusan reagáltak. Ahogy a 3. ábra mutatja, Dranma sokkal kevesebb esetet és halálesetet szenvedett el, mint Cardus.

A Move 2 résztvevői megbeszélése azon feltételek feltárására összpontosított, amelyek nemzeti pandémiás válaszlépéseket válthatnak ki, és megvitatták a közegészségügyi beavatkozások mértékének növelésével kapcsolatos stratégiákat és kihívásokat.

(2.ábra)

NTI Paper       -     11       -       www.nti.org

_____________________

A globális rendszerek megerősítése a súlyos következményekkel járó biológiai veszélyek megelőzése és az azokra való reagálás érdekében

(3.ábra)

A 3. lépés (2023. május 10.) 12 hónappal a kezdeti járvány kitörése után következett be, világszerte több mint 480 millió esettel és 27 millió halálesettel (4. ábra). Ebben a szakaszban a résztvevők megtudják, hogy a világjárványt egy regionális bioterror támadás okozta, amely messze meghaladta az elkövetők céljait.

(4.ábra)

NTI Paper       -     12       -       www.nti.org

_____________________

A globális rendszerek megerősítése a súlyos következményekkel járó biológiai veszélyek megelőzése és az azokra való reagálás érdekében

Konkrétan a Brini-féle hírszerzés felfedi, hogy a mesterséges majomhimlő vírust illegálisan fejlesztették ki Arnica vezető virológiai intézetének kitalált országában. Arnica (népességszáma 75 millió) a szomszédos Briniával már konfliktusban szenved (lásd az 5. ábrán látható térképet). Egy független arnicai terroristacsoport – az SPA – rokonszenves laboratóriumi tudósokkal dolgozott együtt egy rendkívül fertőző, halálos kórokozó megtervezésén, és eloszlatásán Brinia zsúfolt vasútállomásain a nemzeti ünnep idején, amikor a lakosság nagy része belföldi és nemzetközi utazást tett.

Az SPA kihasználta az arnicai kormány gyenge felügyeletét biotudományi kutatólaboratóriumai felett. Az Arnica vezető virológiai intézetében dolgozó SPA-szimpatizánsok nyilvánosan elérhető tudományos publikációk segítségével irányították munkájukat a majomhimlő vírus átvitelére és ellenállóbbá tételére a jelenleg elérhető vakcinákkal szemben.

A 3. lépés megbeszélése a kettős biotudományos kutatás irányítására, valamint a biológiai és biológiai biztonsági rendszerek jelenlegi hiányosságaira összpontosított, amelyek súlyosbítják a biológiai kockázatokat.

A gyakorlat utolsó szakasza egy kerekasztal-beszélgetés volt, amely a közegészségügyi felkészültség terén mutatkozó különbségeket a világon, és az ebből adódó hatékonyabb finanszírozási mechanizmusok szükségességét vizsgálta a világjárványra való felkészültség kapacitásépítésének felgyorsítása érdekében. Felismerve, hogy a világjárványra való felkészüléshez olyan költséges beruházásokra van szükség, amelyeket az alacsonyabb és alacsonyabb közepes jövedelmű országok nem engedhetnek meg maguknak, a résztvevőket arra kérték, hogy vitassák meg azokat a stratégiákat, amelyekkel fenntartható módon katalizálják ezeket a befektetéseket.

 

NTI Paper       -     13       -       www.nti.org

_____________________

 

________________________________

 

Move 1 (occurring on June 5, 2022, in scenario time) starts with an unusual outbreak of monkeypox in Brinia (population 250 million), with reports of 1,421 cases and four fatalities. There is no immediate evidence of international spread, but the outbreak takes place during a national holiday with extensive domestic and international travel by Brinians. Because monkeypox is not naturally found in Brinia, local and international experts consider this outbreak to be unusual. The Brinian government welcomes international outbreak investigations and requests medical support from the WHO. Genome sequencing of monkeypox patient samples reveals that the strain in Brinia contains mutations that make it resistant to existing vaccines.

The discussion that followed considered how the international system is postured to analyze initial indicators of pandemic risk and to communicate appropriate warnings.

Move 2 (January 10, 2023) occurs six months later, at which point the virus has spread to 83 countries with 70 million reported cases, causing more than 1.3 million fatalities. With no known effective therapies or vaccines, countries have had to rely principally on non-pharmaceutical interventions (NPIs) to mitigate the impacts of the pandemic. Highlighting significantly different national outcomes in managing the pandemic, some governments, including the fictional Republic of Dranma, promptly adopted aggressive measures to slow virus transmission by shutting down mass gatherings, imposing social-distancing measures, and implementing mask mandates. These countries have also established large-scale testing and contact-tracing operations and scaled-up their health care systems to support anticipated growing case numbers. By contrast, the scenario depicts another group of countries, including fictional Cardus, that have prioritized keeping their economies open, undertaking little-to-no NPIs, and downplaying the virus and its potential impacts. These countries have experienced much worse outcomes in terms of illness and mortality (Figure 2) than those that responded early and energetically. As Figure 3 shows, Dranma experienced far fewer cases and fatalities than Cardus.

Participant discussion in Move 2 focused on exploring the conditions that should trigger national pandemic response actions and discussing strategies and challenges for scaling public health interventions.

 NTI Paper 12 www.nti.org

Strengthening Global Systems to Prevent and Respond to High-Consequence Biological Threats

Move 3 (May 10, 2023) occurred 12 months after the initial outbreak, with more than 480 million cases and 27 million fatalities globally (Figure 4). At this stage, participants learn that the pandemic was caused by a regional bio-terror attack that far exceeded the perpetrators’ goals.

 

Strengthening Global Systems to Prevent and Respond to High-Consequence Biological Threats

Specifically, Brinian intelligence reveals that the engineered monkeypox virus was developed illicitly at the fictional country of Arnica’s leading institute for virology. Arnica (population 75 million) has a history of conflict with neighboring Brinia (see map in Figure 5). An independent Arnican terrorist group—the SPA—had worked with sympathetic laboratory scientists to engineer a highly contagious, deadly pathogen and disperse it at crowded train stations in Brinia during the national holiday, when much of the population was travelling domestically and internationally.

The SPA had exploited the Arnican government’s weak oversight of its bioscience research laboratories. SPA sympathizers working in Arnica’s leading virology institute used publicly available scientific publications to guide their work to modify the monkeypox virus to make it more transmissible and resistant to currently available vaccines.

The discussion in Move 3 focused on governance of dualuse bioscience research as well as current weaknesses in biosafety and biosecurity systems that exacerbate biological risks.

T he final phase of the exercise was a roundtable discussion that considered disparities in public health preparedness around the globe and the resulting need for more effective f inancing mechanisms to accelerate pandemic preparedness capacity building. Recognizing that pandemic preparedness requires costly investments that lower- and lower-middle income countries cannot afford to make, participants were asked to discuss strategies to catalyze these investments in sustainable ways.

(...)

 ________________________________

FRISSÍTÉS 2022. 05.24.

Nyilatkozat

2021 márciusában az NTI együttműködött a müncheni biztonsági konferenciával , hogy asztali gyakorlatot rendezzenek a súlyos következményekkel járó biológiai fenyegetések csökkentéséről. A virtuálisan összehívott gyakorlaton 19 magas rangú vezető és szakértő vett részt Afrika, Amerika, Ázsia és Európa több évtizedes együttes tapasztalatával a közegészségügy, a biotechnológiai ipar és a nemzetközi biztonság területén. A gyakorlat megtervezésekor az volt a célunk, hogy felhívjuk a vezető globális vezetők figyelmét arra, hogy sürgősen javítani kell a nemzetközi képességeket a világjárványok megelőzésére és az azokra való reagálásra. A gyakorlat egy kitalált forgatókönyv köré készült, amely a majomhimlő vírus egy szokatlan törzsét ábrázoló globális járványt ábrázolja, amely először a kitalált Brinia országban jelent meg, majd világszerte elterjedt.

Miután a közelmúltban több országban észleltek majomhimlős eseteket, az NTI jelentése a gyakorlatról számos közösségi médiában megjelent, és megjegyezte, hogy a kapcsolódó kitalált forgatókönyv egy majomhimlő-járványt tartalmazott, amelynek kezdő dátuma nagyjából egybeesik a jelenlegi, folyamatban lévő járványkitöréssel. Néhány közösségi média tevékenység tartalmazott félretájékoztatást gyakorlatunkkal kapcsolatban, és szeretnénk rendbe tenni a rekordot.

Az alábbiakban válaszokat adtunk a Gyakran Ismételt Kérdésekre, hogy további információkat nyújtsunk gyakorlatunkról, eloszlassuk a haszontalan pletykákat és félretájékoztatást, és leírjuk a biológiai biztonság és a világjárványra való felkészültség erősítésére irányuló munkánkat a világ országaiban.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az az asztali gyakorlat?

Az asztali gyakorlat egy forgatókönyv-alapú, könnyített megbeszélés, amely egy kitalált történet segítségével ösztönzi a párbeszédet a szakemberek és a szakértők között, és kiemeli a kulcsfontosságú problémákat, amelyekkel foglalkozni kell, azzal a céllal, hogy értékes betekintést nyerjenek a nehéz problémák megoldásának hatékony megközelítéseibe. Számos szakma gyakran használja őket a legrosszabb forgatókönyvekre való felkészüléshez.

Miért adott az NTI és a müncheni biztonsági konferencia asztali gyakorlatot 2021-ben?

A 2021-es NTI-MSC asztali gyakorlatot kifejezetten arra tervezték, hogy felhívja a szakértők és a vezetők figyelmét a súlyos következményekkel járó biológiai kockázatokra, rávilágítson a globális biológiai biztonság és a világjárványra való felkészültség hiányosságaira, és segítsen azonosítani azokat a megoldásokat és konkrét lépéseket, amelyeket a vezetők megtehetnek ezek kezelésére. sebezhetőségek.

Az NTI-MSC 2021 asztali gyakorlat volt a harmadik az éves közös gyakorlatok sorozatában, amelyek célja a magas szintű nemzetközi figyelem felhívása a biológiai biztonság és a világjárványra való felkészültség megerősítésének sürgős szükségességére a világ országaiban. Az NTI és az MSC továbbra is együttműködik ezeknek a gyakorlatoknak az összehívásában, mert úgy találtuk, hogy ezek hatékony eszköznek bizonyultak a felső vezetők körében a nemzetközi közösséget fenyegető biológiai kockázatok széles skálájával kapcsolatos tudatosság felkeltésében, valamint a kereteken kívüli gondolkodás ösztönzésében. hatékony módszerek olyan új rendszerek felépítésére, amelyek hatékonyabban képesek megelőzni és reagálni az esetleges jövőbeni katasztrofális biológiai eseményekre.

Az NTI-MSC 2021 gyakorlat a korábbi, 2019 -ben és 2020 -ban összehívott gyakorlatokra épült, hogy megvizsgálja a nemzeti és nemzetközi biológiai biztonság és a világjárvány elleni felkészültség hiányosságait, és azonosítsa azokat a konkrét intézkedéseket, amelyeket a vezetők megtehetnek a jövőbeni súlyos következményekkel járó biológiai események megelőzésére és reagálására irányuló képességeik javítására. A gyakorlatot kifejezetten úgy tervezték, hogy lehetőséget biztosítson a résztvevőknek:

  • Vitassák meg a szilárdabb nemzetközi képességekre vonatkozó követelményeket a felmerülő pandémiás kockázatok tudományos alapú, korai értékelésében való részvételhez és a lehetséges világjárványok időben történő figyelmeztetéséhez.
  • Fedezze fel azokat a feltételeket, amelyek nemzeti pandémiás válaszlépéseket válthatnak ki, és vitassák meg a közegészségügyi beavatkozások mértékének növelésére vonatkozó stratégiákat és kihívásokat.
  • Fontolja meg a biotechnológiai kockázatok csökkentésének lehetőségeit és a kettős felhasználású biotudományi kutatások felügyeletének megerősítését.
  • Fedezze fel a nemzetközi finanszírozási mechanizmusok megerősítésének lehetőségeit a globális egészségbiztonsági felkészültség megerősítése érdekében.

Mennyire kell aggódnunk a jelenlegi majomhimlő-járvány miatt? Mennyire hasonlít a jelenlegi járvány az Ön gyakorlatában szereplő kitalált forgatókönyvhöz?

A gyakorlatunk kitalált forgatókönyve a majomhimlő vírus egy feltételezett, mesterségesen megtervezett törzsét foglalta magában, amely átvihetőbb és veszélyesebb volt, mint a vírus természetes törzsei, és amely világszerte elterjedt – végül több mint hárommilliárd esetet és 270 millió halálesetet okozva 18 év alatt. hónapok. Nincs okunk azt hinni, hogy a jelenlegi járvány egy mesterséges kórokozót érint, mivel nem láttunk olyan meggyőző bizonyítékot, amely alátámasztaná ezt a hipotézist. Nem hisszük továbbá, hogy a jelenlegi járvány olyan gyorsan terjedhet, mint a forgatókönyvünkben szereplő kitalált, tervezett kórokozó, vagy hogy ilyen magas halálozási arányt okozna.

Közegészségügyi szakértők szerint a jelenlegi járvány a majomhimlő vírus nyugat-afrikai törzsét érinti, amelynek halálozási aránya a történelemben elérte az egy százalékot, és jóval alacsonyabb azokban az országokban, ahol erős közegészségügyi rendszer van. A jelenlegi majomhimlő vírus olyan országokban terjed, ahol korábban jellemzően nem találták meg, és a közegészségügyi szakértők jelenleg is vizsgálják a vírust, hogy jobban megértsék, mi okozza a terjedését.

Miért választotta az NTI a majomhimlőt a kitalált gyakorlat kórokozójának?

Az NTI egy kitalált forgatókönyvet készített gyakorlatunkhoz, hogy lehetőséget teremtsen a résztvevők számára, hogy megvitassák a világjárványok megelőzése és az azokra való reagálás sürgős fejlesztéseit. Az edzéstervhez olyan kórokozót szerettünk volna kiválasztani, amely a mi forgatókönyvünkhöz hihetően illeszkedik, és szakértő tanácsadóink által kínált lehetőségek közül a majomhimlőt választottuk.

A majomhimlő kiválasztásának egyik tényezője az volt, hogy a SARS-CoV-2 vírustól eltérő tulajdonságokkal rendelkező kórokozót választottak ki, ami arra ösztönözte a gyakorlatban résztvevőket, hogy a jelenlegi világjárvány által már kiemelten túlmutató kérdéseket is mérlegeljék.

Az a tény, hogy jelenleg több országban is kitör a majomhimlő, pusztán a véletlen műve. Gyakorlatunk kulcsfontosságú eleme nem a konkrét kórokozó a kitalált forgatókönyvünkben; az a tény, hogy a világ sajnálatos módon nincs felkészülve a jövőbeli világjárványok elleni védekezésre, és sürgős lépéseket kell tennünk ennek a sebezhető pontnak a kezelése érdekében.

Nem furcsa egybeesés, hogy az Ön gyakorlata majomhimlő-járványt szimulált, és a világ most ezt tapasztalja?

A majomhimlő által jelentett kockázatokat több közegészségügyi hatóság évek óta jól dokumentálta; a kitalált forgatókönyvünkben szereplő információ nem új keletű. Például az Egészségügyi Világszervezet szerint Nigériában 2017 óta 218 esettel sújtott majomhimlő járvány. 2021- ben az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is azonosítottak majomhimlős eseteket. A majomhimlő az Egyesült Államok kiválasztott ágenseinek és toxinjainak listáján is szerepel, tekintettel arra, hogy súlyos veszélyt jelenthet az emberi és az állati egészségre egyaránt. Az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és Megelőzési Központja szerint a vírust 1958-ban fedezték fel két járványkitörés során a kutatás céljára fenntartott majomkolóniákban.

Mik voltak a gyakorlat legfontosabb eredményei?

Az asztali gyakorlatok résztvevői közötti vita a következő kulcsfontosságú megállapításokhoz vezetett:

  • Gyenge globális észlelés, értékelés és a pandémiás kockázatokra való figyelmeztetés. A nemzetközi közösségnek robusztusabb, átláthatóbb észlelési, értékelési és korai figyelmeztető rendszerre van szüksége, amely gyorsan kommunikálhat a járványveszélyekkel kapcsolatos, használható információkat.
  • Hiányosságok a nemzeti szintű felkészültségben. A nemzeti kormányoknak javítaniuk kell a felkészültséget azáltal, hogy nemzeti szintű világjárvány-reagálási terveket dolgoznak ki, amelyek a „kiváltó tényezők” koherens rendszerére épülnek, és amelyek a bizonytalanság és a rövid távú költségek ellenére előzetes cselekvésre késztetnek – más szóval, „nem sajnálom” alapon.
  • Hiányosságok a biológiai kutatás irányításában. A kettős felhasználású biológiai kutatások nemzetközi irányítási rendszere sem a mai biztonsági követelmények teljesítésére, sem a jövőbeni jelentősen bővülő kihívásokra nem. A biotudományok kutatási és fejlesztési életciklusa során kockázatcsökkentési igények merülnek fel.
  • A világjárványokra való nemzetközi felkészültség elégtelen finanszírozása. A világ számos országában hiányzik a finanszírozás ahhoz, hogy alapvető nemzeti beruházásokat hajtson végre a világjárványra való felkészülés terén.

Hol találom az NTI teljes jelentését?

A gyakorlatot összefoglaló, a legfontosabb megállapításokat és ajánlásokat megosztó jelentés itt található .

Mi az a Nukleáris Fenyegetés Kezdeményezés?

A Nuclear Threat Initiative egy nonprofit, pártoktól független globális biztonsági szervezet, amely az emberiséget veszélyeztető nukleáris és biológiai fenyegetések csökkentésére összpontosít.

Miért van egy Bio-csapat a Nukleáris Fenyegetés Kezdeményezésben?

Az NTI elismeri, hogy a biológiai kockázatok megelőzése és mérséklése kritikus része annak a munkánknak, hogy egy megelőzhető globális katasztrófától védett világot építsünk.

NTI-nk | A biomunka – ideértve a müncheni Biztonsági Konferenciával közösen végzett éves gyakorlatainkat is – a biológiai fenyegetések globális csökkentésére összpontosít az új gondolkodásmód előmozdítása, a megoldások tesztelése és a rendszerszintű változtatások támogatása révén. Az NTI | A bio csapatnak számos folyamatban lévő projektje van, amelyek a katasztrofális biológiai kockázatok csökkentésére, a biológiai biztonság és a világjárványra való felkészültség erősítésére, valamint a globális egészségügyi biztonság előmozdítására irányulnak.

forrás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr6217836431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása