Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2018. február 22. 17:24 - RlGODON

Simon Parkes - Illuminátus családba születtem...

+ VIDEO Kérdések és válaszok... (Utolsó frissítés: 2017. nov. 23.)

 

(Kronológiailag, a legfrissebb anyag található legfelül. 
A videó anyagok megjelenési sorrendet tekintve is így kerültek szerkesztésre!)


Szerkesztette: Rigodon
Csatornázta: 
László Czunyi

 


László Czunyi - Közzététel: 2017. nov. 23.

 


László Czunyi - Közzététel: 2017. nov. 13.

 


László Czunyi - Közzététel: 2017. nov. 8.

 

__________________________________

 


László Czunyi - Közzététel: 2017. okt. 24.

Beszélgetés egy angol munkáspárti képviselővel, Simon Parkes-szal reptiliánokról, a sáskaszerű mantid lényekről, reinkarnációról és a lélek valóságáról. A megosztásban ennek a különös embernek az élettörténetét és gondolatait szeretnénk megismertetni a magyar hallgatókkal, olvasókkal.

„Több generációs hírszerző családba születtem, egészen nyugodtan kijelenthető, hogy őseim és a családom tagjai az Illuminátusok közé tartoztak. Édesanyám és nagyapám a brit titkosszolgálatnak dolgozott.

Azt hiszem, a legtöbb ember meglehetősen érdekesnek találná az az életutat, ami nekem adatott. Voltam Kresz oktató, aztán dolgoztam tárlatvezető előadóként a Természettudományi Múzeumban, jelenleg pedig az angol munkáspárt tagjaként városi tanácsosként dolgozom Whitby-ben, egy néhány ezer lakosú kis angol településen. Én magam egyáltalán nem vagyok vagyonos ember, vagy bármi olyasmi, amire a származásom alapján az emberek esetleg következtethetnének.

Annak ellenére, hogy igen fura dolgokon mentem keresztül és a származásom sem éppen mindennapi, csupán egy átlagos fickó vagyok, aki végzi a dolgát a hétköznapokban.”

Írásos forrás: http://goodethungary.blog.hu

 

A hanganyag a Balabolka felolvasó programmal készült.
A háttérkép forrása az írásos változat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr7613690340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása