TÉNYLEG erről szól egy ember élete napjaink “rendszerében”? Csendes fegyverek egy halk háborúhoz… avagy hogyan manipulálják a világ társadalmait!
Egyes tömeg és agykontroll könyvekben meg van írva az, hogyan lehet és kell a társadalmunkat manipulálni, egy mederben tartani.
Ezek azt javasolják, hogy “tarts őket elfoglaltan, a többi állattal a tanyán”…
Minél jobban a túlélésre kell összpontosítanunk, minél több a stressz, annál jobb a felsőbb hatalmi háló számára, hiszen ezeket az embertömegeket könnyedén lehet befolyásolni, dróton rángatni.
Már a fiataloknál alkalmazzák a csendes háború eszközeit.
Az emberek és a gyerekek óriási stressz alatt állnak, hogy átmenjenek a vizsgáikon, és így mutassák meg, hogy mennyire jól bele vannak idomítva ebbe a rendszerbe.
“Át kell menned a vizsgákon, bankár leszel! Anya azt akarja, hogy bankár legyél!” – a gyerekek már a kezdetektől szülői és társadalmi vágyaknak próbálnak megfelelni, mondhatni sablonba öntik magukat, hogy szeretve legyenek.
Egy társadalom sikerességét nem azzal kell és lehetne mérni, menyi jelzáloghitelt vettek fel az emberek, ki mondja magát elégedettnek és boldognak, kinek mije van, mennyit ért el az életében, hány diplomásunk van…stb.
Az éremnek van egy másik oldala: Hányan elégedetlenek? Hányan élnek betegségben és stresszben? Hányan hajléktalanok? Hányan félnek a jövőtől? EZEKKEL lehetne ténylegesen lemérni egy társadalom sikerességét.
Van egy gazdasági rendszerünk, ami a “Végy, csinálj és dobd el” elven működik. Amiben a sikert a gazdasági növekedésnek nevezik és abban nyilvánul meg, hogy milyen gyorsan tudsz elvenni a Földtől, dologgá alakítani, eladni és eldobni azt, hogy aztán elölről kezdd.
Forrás: vilagfigyelo.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.