Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2021. augusztus 10. 02:15 - RlGODON

Benjamin Fulford 8/9/21 Jelentés: Az illuminátusok kihívást jelentenek Sion véneknek

Miután az ázsiai titkos társaságok megcélozták a nyugati bűnügyi elitet, a totális sh-t vihar tört ki a titkos társaságok között. Sok ilyen társadalom évezredek óta működik, és többnyire szunnyadó. Most mindannyian életre keltek és mozgósították tagjaikat. Ezt magamtól tapasztaltam, amikor tagjaik közeledtek hozzám, vagy megpróbáltak elpusztítani.

Ennek igazi kiváltója egy interjú volt, amelyet 2007 végén David Rockefellerrel készítettem. Rockefeller Japánba érkezett, hogy népszerűsítse önéletrajzának japán nyelvű változatát. A promóció részeként néhány fekete ruhás férfi megérkezett egy nagy könyvesboltba, és lezárta az összes kijáratot, mielőtt Rockefeller megjelent, és aláírta magát könyvének aláírásához. Valaki lefotózta ezt az eseményt, és elküldte nekem a „Rockefeller a városban” felirattal.

Mint hosszú távú külföldi tudósító Japánban, tudtam, hogy a hozzá hasonló nagy parókák általában az amerikai nagykövetséggel szemben lévő Hotel Okura-ban szálltak meg. Szóval, vártam este 10 -ig, amikor azt gondoltam, hogy a kezelői elhagyták a szobát, de még mindig ébren volt, felhívtam a kapcsolótáblát és David Rockefellert kértem. Közvetlenül kapcsolatba kerültem vele. Elmondtam neki, hogy ki vagyok és milyen előéletű vagyok, és interjút kértem tőle. Egyetértett.

Ez az interjú másnap reggel történt. Azonban az a tény, hogy közvetlenül kapcsolatba léphettem a Bilderberg, a Külkapcsolatok Tanácsa és a Háromoldalú Bizottság vezetőjével röviddel azután, hogy az ázsiai társadalmak megfenyegették e csoportok tagjait, tudatta a világgal, hogy ez az igazi üzlet.

A „Cion vének”, azaz a Rothschildok és lakóik Michael Greenberget, a japán politikusokat irányító kulcsembert küldték meg az ázsiai titkos társaság főnökeinek Japánba. Greenberg azt mondta nekik, hogy nőverő, amfetamin-függő vagyok, és meg kell ölniük. Amikor az ázsiaiak szembesültek ezzel, azt javasoltam, kérjék meg a volt feleségemet vagy bármely más nőt, akivel intim kapcsolatban voltam, hogy erősítse meg, hogy ez teljes rágalom.

Ez volt az első utalás arra, hogy drogokat terveznek elpusztítani. Ekkortájt lépett hozzám Sasha Zaric, azaz Alexander Romanov. Zaric elmondta, hogy a Gnosztikus Illuminátus néven ismert csoport küldte. Azt mondta, hogy a gyökereiket legalább a görög matematikus Pythagorasig vezetik vissza. https://en.wikipedia.org/wiki/Pythagoras

A gnosztikus illuminátusok azt mondták, hogy minden kor legjobb 6000 zsenijét felderítették, és ellenzik a vérvonal uralmát. Azt állítják, hogy ők okozták az amerikai, francia és orosz forradalmakat.

Zaric elmondta, hogy kábítószercsempészként élt, és jellemzően havonta körülbelül 100 kilogramm hasist hoz Japánba. Azt mondta, hogy őt hívták Pattayába, Thaiföldre, ahol megmutattak neki egy 500 megatonnás nukleáris fegyvert, amelyről azt mondták, hogy egyike annak a négynek, amelyeket elloptak a Kursk orosz tengeralattjáróról, amikor 2000-ben elsüllyesztették. 70 kilogramm marihuánát, és azt mondta, hogy csempészjék be a kábítószert Japánba.

Zaric bemutatott nekem néhány marihuánát, és azt mondta, hogy ha nem mutatom be őt japán gengsztereknek, megölnek. Azt mondta, ha bevezetem, havi 10 000 dollárt kapok jutalékként. Szóltam erről Kawase Takamasának, a japán katonai rendőrségnek. Azt mondta, hogy ez csapda, és maradjak távol tőle.

Igaza volt. Ekkortájt az MI6 -os forrásaim szerint az Egyesült Királyság volt miniszterelnöke, Tony Blair azzal dicsekedett, hogy hamarosan börtönbe kerülök kábítószer -vádak miatt. A marihuána is veszélyes vegyszerrel volt összekötve, valószínűleg PCP -vel vagy „angyalporral”.

Zaric kezdte elveszíteni az eszét, miután erősen dohányozni kezdett. Kiderült azonban, hogy az ausztrál titkos hírszerző szolgálat ügynöke is volt. 2010 körül elmondta, hogy a Thaiföldön bemutatott nukleáris fegyvert Japánba csempészték, és a tokiói Hinode -ban, Yasuhiro Nakasone volt miniszterelnök birtokán volt.

Zaric bejelentő lett, és a tokiói ausztrál nagykövetségre ment, hogy riasztást indítson, figyelmeztetve, hogy Japánt atomterrortámadás éri. Rudd nyilvánvalóan megpróbált cselekedni ezen információk alapján, és az ASIS forrásai szerint "a Federal Reserve Board" kénytelen volt lemondani miniszterelnöki tisztségéről.

A jövő héten visszatérünk ehhez az atomfegyverhez, de először meg kell vizsgálnunk, mi történt az ázsiai titkos társaság embereivel, akikkel először találkoztam. Miután az ázsiai pénzek levágása a Lehman -válságot és hirtelen gazdasági összeomlást okozott Nyugaton, az ázsiai titkos társaság egy üzletet vágott a hátam mögött a Rockefellerekkel és Bush -szal.

Azt mondták nekik, hogy Barack Obamát, fekete embert az Egyesült Államok elnökévé teszik, és minden megváltozik. Emiatt titkos megállapodást bontottak meg, melynek értelmében az FRB 700 tonna aranyat vásárolt egy ázsiai királytól, Yohannes Riyadi néven. Lord James Blackheath ezt részletezte a brit Lordok Házának. https://www.youtube.com/watch?v=oAK5xzEYq7I&t=3s

Lord Blackheath és mások információi alapján az történt, hogy a 700 tonna aranyat 750 000 tonna értékben aranyfedezetű kötvények kibocsátására használták fel Alan Greenspan, a Federal Reserve Bank. Ez 23 billió dollárt hozott létre, amelyet az Obama -rezsim finanszírozására használtak fel. A kínaiak elnyerték a 2008 -as pekingi olimpiát, és sok tisztviselő iraki olajpénzt kapott a jutalmuk részeként, amiért ezzel az átveréssel együtt járnak.

Ez idő tájt az ázsiai titkos társaság képviselői is visszavonták tőlem védelmüket „engedetlenség” miatt. A nindzsa -siramin ekkor közölte velem, hogy meg fognak ölni. Az idősebb kapcsolatom a japán Yakuza bandákkal azt is elmondta, hogy hivatalosan szankcionáltak és megöltek. Ezért kénytelen voltam elmenni Japán legnagyobb Yakuza bandájának, a Yamaguchi-Guminak a központjába, és megafonnal (és terhelő biztosítási aktákkal) meggyőzni őket, hogy védelmet nyújtsanak számomra.

Ekkortájt jelent meg Leo Zagami is Japánban, hogy meglátogasson engem. Zagami azt is elmondta, hogy ő képviseli az illuminátusokat. Az illuminátusok változata azonban a római császárok leszármazottja volt. Elmondta, hogy gyökereiket 26 ezer évvel ezelőttre vezetik vissza, és hozzáférésük van az ősi technológiához, amelyet a 14 000 évvel ezelőtti nagy jégkorszak utáni áradások túlélői tartottak fenn.

Sokkal több van ebben, de alapvetően elmondta, hogy parancsot adtak a maffiának és a Vatikánnak. Ezt azzal bizonyította, hogy kirúgják Maledict pápát (XVI. Benedek) és Silvio Berlusconi olasz miniszterelnököt, ami később meg is történt.

Ekkor meghívtak, hogy látogassam meg a P2 szabadkőműveseket Olaszországban. Itt találkoztam sok politikussal, akadémikusokkal, maffia típusokkal stb. Azt a technológiát is megmutatták, amely lehetővé tette számukra, hogy 25 mérföld széles képeket vetítsenek az égbe (Project Blue Beam).

Zagami ezután elküldött Milánóba, hogy találkozzam Vincenzo Mazzarával, a Német Lovagrend lovagjával és Zagami legmagasabb szintű kapcsolatával. Amikor Mazzara találkozott velem, megkérdezte, hogy szívhat -e szivart. Aztán a napot azzal töltötte, hogy a szivarból füstöt fújt rám.

Mindenesetre elvitt a milánói katedrálishoz, ahol megmutatta a Fekete Napot ábrázoló ólomüveg ablakot. Mutatott egy keresztfaragást is, körülötte kígyó kanyargott. Azt mondta, hogy ezek az isteneik, és utasításokat adtak nekik, „gamma hullámokon keresztül kapcsolatba lépve velük”. Kérem, értse meg, hogy csak idézem őket, és nem azt mondom, hogy elhiszem, amit mondtak, hogy igaz.

Amit tudok, az az éjszaka, a tüdőm elszorult, és majdnem meghaltam. Azonban túléltem, és másnap reggel, amikor felhívtam Mazzarát, hogy miért nem jött velem találkozni, meglepettnek hangzott, és azt mondta: „még mindig élsz !?”

Betegként, mint kutya tértem vissza Japánba, de felépültem. Röviddel a látogatás után történt a hírhedt Chiasso -eset 2009. június 3 -án. Ebben az esetben 134,5 milliárd dollár értékű kötvényeket loptak el két japán „diplomatától”, vagy a Sárkánycsalád képviselőitől, Akihiko „Yamaguchi” -tól és Mitsuyoshi Watanabe -től. . https://ystemit.com/chiasso/@sadcorp/what-is-the-chiasso-incident-d485de9866e9a

Később találkoztam Watanabével és Yamaguchival is. Watanabe elmondta, hogy Japán császára küldte, hogy készpénzt készítsen a kötvényekből, hogy finanszírozhasson egy Japánt és Koreát összekötő alagutat. Yamaguchi elmondta, hogy a kötvényeit olyan tételből vette át, amelyről Dick Cheney amerikai alelnök szerint valódiak voltak. Yamaguchi be akarta vonni őket egy „kereskedelmi programba”, jótékonysági tevékenységek finanszírozására.

Mindenesetre az olasz pénzügyi rendőrség átadta a lefoglalt kötvényeket Neil Keenannek, aki nyilvánvalóan a CIA kelet -európai fiókját vezette. Keenan ezután átadta őket egy vatikáni bankárnak, Daniel Dal Bosco néven. Dal Bosco elvitte a kötvényeket a Kínai Kommunista Párthoz és az amerikai szenátus Pénzügyi Bizottságához, eredménytelenül.

Ekkor lépett fel Ban Ki-Moon ENSZ-főtitkár, és felajánlotta Dal Boscónak 100 millió dollárt, hogy „az egész eltűnjön”. A kötvényeket végül visszaküldték Keenan -nek, akit pár évvel később megöltek, és csalóval helyettesítették. A Sárkány család (ázsiai királyi család) képviselője később kifejtette, hogy Keenannak soha nem volt felhatalmazása arra, hogy készpénzt készítsen ezeknek a kötvényeknek.

Érdemes azt is megjegyezni, hogy június 6-án th , 2009, három nappal azután, hogy a Chiasso eset, én leszúrt egy méreg tű előtt több tanú egy észak-koreai ügynök, név szerint Okubo Mutsuaki. Ennek ellenére a japán rendőrség megtagadta a nyomozást, a japán külföldi tudósítói klubban dolgozó kollégáim pedig nem engedték, hogy beszéljek erről a nyugati sajtó előtt.

Túléltem, mert meggyilkolt kollégám, Christopher Story, más néven Edward Harle barátai azt tanácsolták nekem, hogy ha hat óránként egy gramm C -vitamint és naponta 5000 nemzetközi egység D -vitamint veszek be, ellensúlyozhatom a méreg hatásait.

Csak azt éltem túl, hogy valós időben kaptam egy ütésről-lépésre beszámolót arról, hogyan lopták el a nukleáris fegyvert a Kurszkból, és hogyan indították el a 2011. március 11-i fukusimai atom- és szökőár-tömeggyilkosságot. Ez a támadás és az azt követő fenyegetések, amelyek Japánt elsüllyesztik a tenger alá, végre ráébresztették, hogy valóban tömeggyilkos pszichopatákkal van dolgunk a világhatalom legmagasabb szintjén.

Jövő héten Fukusimáról és a támadás titkos következményeiről fogunk beszélni.

 

Forrás: https://benjaminfulford.net/

Készüljön fel a változásra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr2716664498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása