Az emberi agy tele van ösztönös reakciókkal, torzításokkal, amik mára feleslegessé váltak. A cégek ezt ki is használják az értékesítésben. Lássuk, mi mindent tesznek meg azért, hogy behálózzanak minket.
0:00 Intro
0:50 Az IKEA hatás
2:15 Az IKEA zsenialitása
4:12 A választás túlterhelés
5:16 Vonzó is lehet az elutasítás
6:18 Halasztott fizetés
7:33 Készpénz nélkül minden könnyebb
8:17 Zsugorfláció
8:55 Ingyenes próbaidőszak
10:00 Ajándék és tartozás
10:42 "Nehéz" gyártás, magasabb ár
11:38 Vágyunk a közösségbe
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.