Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2022. április 02. 15:12 - RlGODON

Egy ősi űrbárka a Vosztok-tónál felmelegíti az Antarktiszt?

exopolitics-logo-3-300-300x219.png

engedélyével

Március 18-án kánikula jelent meg Kelet-Antarktiszon, amelynek epicentruma a Vosztok régió volt, amely egy titokzatos tó tetején fekszik, két mérföldnyire a jégtakaró alatt. A tudósok értetlenül állnak az átlaghőmérséklet feletti több mint 70 fokkal magasabb hőemelkedés előtt, és keresik a választ. A valószínű magyarázat két forrásból származik, akik szerint egy ősi bárka van eltemetve a jégtakaró alatt a Vostok régióban, és aktiválása felmelegíti Kelet-Antarktist.

A Washington Post volt az első, amely felfedte a kelet-antarktiszi hőhullámot. A „70 fokkal melegebb a normálisnál az Antarktisz keleti részén” című történetben. A tudósok megdöbbentek”, erről számoltak be :

Vosztokon - a keleti jégtakaró közepén - az átlagos magas hőmérséklet mínusz -63 (mínusz -53 Celsius) körül alakul márciusban. Pénteken azonban a hőmérséklet nullára ugrott (mínusz 17,7 Celsius fok), ami a legmelegebb volt márciusban, mióta 65 évvel ezelőtt elkezdték a nyilvántartást. Elképesztő 27 fokkal (15 Celsius-fokkal) döntötte meg az előző havi rekordot.

Az antarktiszi tudósok értetlenül állnak a március végi kánikula előtt, mivel „az Antarktisz minden nap körülbelül 25 percnyi napfényt veszít” – áll a Washington Postnak nyilatkozva . A meteorológusok „hőkupoláról” számoltak be a Kelet-Antarktisz felett, és azt mondták: „Ez nem olyasmi, amit korábban láttunk.” Figyelemre méltó, hogy a Washington Post jelentése szerint a jégtakaró jelentős olvadása történt a régióban.

Ez elvezet egy nagy mágneses anomália felfedezéséhez a Vosztok-tó egyik végén, amint arról először a The Antarktisz Napjában számoltak be 2001. február 4-én. Az anomália mérete tudományos mérések szerint 65 x 46 mérföld (105 x 75 km) volt. Richard Hoagland és Mike Bara veterán NASA-kutatók nem sokkal ezután felvetették , hogy az anomália valójában egy eltemetett város lehet.  

lake-vostok-magnetic-anomaly.jpgA Vosztok-bázis alatti tó talajradarképe mágneses anomáliával

 

2001 óta több forrás is azt állítja , hogy meglátogattak egy ősi várost, vagy a jégtakarók alatt eltemetett nagy idegen anyahajókról kaptak tájékoztatást akár a Vosztok-tónál, akár az Antarktisz más területein.

Mi vezetheti a kánikulát és a hőkupolát Kelet-Antarktisz felett? Összefügg a mágneses anomáliával a Vosztok-tónál, két mérföldnyire a jégtakaró alatt?

Míg a meteorológusok nehezen találnak hagyományos magyarázatot, elismerik, hogy értetlenül állnak a történések előtt. Van egy másik, nem szokványos magyarázat is arra, hogy mi okozza a hőhullámot Kelet-Antarktiszon – a Vosztok régió alatt eltemetett űrbárka aktivizálódni kezdett!

Március 29-én megkeresett Jean Charles Moyen, aki francia kapcsolattartó és titkos űrprogram bennfentes, akivel korábban interjút készítettem az Exopolitics Today számára. Jean Charles filmrendező első „tényeken alapuló fikció” című filmjének, a South Shore Originnek a folytatásán dolgozik . E-mail üzenetében Jean Charles először Írországban számolt be egy teleportálási élményéről, ahol találkozott Elena Danaannal. Ezután elment vele a Galactic Federation of Worlds anyahajójára Föld körüli pályán, és végül az Antarktiszra, a Vosztok-tóhoz utazott.

Így foglalta össze az egészet:

Március 28., hétfő, 3:33 Íme, amit tapasztaltam!!!

Tegnap este a South Shore Origin 2-n dolgoztam, felkeltem, hogy lefeküdjek a kanapéra az irodámban, mert forgott a fejem (valószínűleg túl sok a számítógép), és hirtelen úgy éreztem, hogy bedőlök a kanapéba, és elájultam. .

Amikor kinyitottam a szemem, a máskor Írországban járt útban találtam magam, és hallottam, emlékszem, emlékszem… és újra láttam ugyanazt a jelenetet, de megszakítás nélkül a végéig!!! Elena fogta a kezem, és azt mondta: Bemutatlak a családnak, aztán megláttam a következő részt…

Bizsergést éreztem az egész testemben, pontosan ugyanazt az érzést, mint amikor a karodon alszol, és a vér visszatér benne. Ismered azt az ijesztő bizsergő érzést. Hirtelen fent voltam egy hajóban, egy nagy vezérlőteremben, ahonnan hatalmas kilátás nyílt a térre, Elena mellettem volt, és azt mondta nekem, hogy látod, gyönyörű a kilátás, szeretek ide jönni, megnyugtat, ha látom. a föld ilyen, megnyugtat. És ott állt középen Melanie [Jean Charles felesége] ezüstös szűk öltönyben! Ki mondta, hogy meglepődtél, hogy itt láttál, édesem!!!! Elena és én régóta ismerjük egymást és barátok vagyunk, de megengedem, hogy folytassa a látogatást és ő teleportálta magát!!!!

És ekkor jött valaki mögöttünk, azonnal éreztem az energiáját, és a szőrszálak felálltak a karomon, mintha felvillanyozták volna. Megfordultam, és egy férfit láttam egyenruhában, vállpárnákkal, mandula alakú, nagyon világító lagúna színű szemekkel és gyönyörű szőke hajjal, ami angyalnak tűnt, mint a Bibliában, az arcán nem volt hiba, zavaró volt látni. arcvonásainak tökéletessége. Rám mosolygott, és hallottam a gondolataimban ellazulni, barátom, tudod ki vagyok, és közelebb jött és háromszög alakban rátette ujjait a homlokomra és a halántékomra, és áttetsző kék jég veszi körül, azt mondtam: hol vagyunk? Azt mondta nekem az Antarktisz alatt, pontosan a Vosztok-tó alatt, ahol van egy bárka.

Megfordultam, és Elena ott volt egy szűk öltönyben, ami egyfajta kékes energiát lüktetett a hővel, hogy szabályozza a hőmérsékletedet, nekem nem volt öltönyem, de ugyanaz a kékes energia volt körülöttem. És azt mondtam, de miért vagyunk itt… és hallottam, mert ti vagytok az emberiség felébredésének kulcsai.

És hirtelen úgy éreztem, hogy hátrahúznak, mintha egy lyukba zuhannék, és úgy ébredtem fel, hogy a szívem a mellkasomban dobogott, pontosan 3:33 volt.

Miután megkaptam Jean Charles megdöbbentő információit, felvettem a kapcsolatot Elena Danaan-nal, hogy megtudjam, van-e információja a Vostok-tóról vagy Thor Hanről, és arról, hogy Jean Charles mit tapasztalt. Thor Han válasza a kérdésemre lenyűgöző volt, és kritikus információkat adott, amelyek megmagyarázzák a hőhullámot és az olvadó jeget Vosztok régiójában:

VOSTOK-TÓ

2022. március 29

Az a civilizáció, amely az Antarktisz olvadó jege alatt hagyta a technológiát, nem Nataruból [Tejút-galaxis] származott. Voltak ősi idők, amikor a bolygó klímája más volt, amikor a mágneses pólusok más helyen helyezkedtek el. A föld zöld volt és termékeny, az éghajlat pedig meleg, azon a területen, amelyet ma Antarktisznak hívnak. Fontos kolóniát telepítettek oda. A Pa-Taalból származtak. Békében és jólétben éltek. Nagyszerű civilizáció volt, ősi meséidben úgy meséltek róla, mint egy elveszett kontinensről. Valójában soha nem veszett el, hanem okkal felejtették el a jég alatt. Ajándékokat, nagy kézműves tárgyakat és építményeket hagytak a fűtött barlangok földalatti hálójában. A Vosztok-tó alatti építményeket régóta ismerték a titkos programokban dolgozó tudósaid. A Föld Szövetség tudta, és ez volt a csali, hogy a pénzügyi elitet lehozzuk az Antarktiszra az utolsó találkozóra. Soha nem látták a bárkákat, soha nem vitték oda őket. De ez egy másik történet. A Vostok-tó alatti bárka egy sokkal nagyobb csarnokokból és templomokból álló szerkezet része. Van egy nagy teljesítményű piramisgenerátor is. Senki sem tudta aktiválni. Még.

Úgy tűnik, Thor Han egy olyan ősi civilizációt ír le, mint például Atlantisz, amelyről régóta azt pletykálják, hogy a jégtakarók alá temetett, miután az utolsó kataklizmikus földváltozás 11 600 évvel ezelőtt történt. Rand Flem-Ath és Rose Flem-Ath kutatók könyve: Atlantisz a jég alatt: Az elveszett kontinens sorsa (2012) meggyőző bizonyítékokat mutat be egy ilyen állításra.

 

antarctic-ice-cores-pole-shift-theories.jpg

 

Ezen túlmenően, Thor Han utal a közelmúltban az Antarktiszon tartott találkozókra, ahol a Cabal (más néven Deep State vezetők) titokban utazott, hogy tárgyaljon a Földi Szövetséggel és a Galaktikus Föderációval a jövőjükről. Az összeesküvés megtagadta a megkötött megállapodást, és továbbra is káoszt okoz a Földön, amint azt a jelenlegi globális események is bizonyítják.

Thor Han folytatta frissítését:

Nemcsak a Föld Szövetség és a Nataru Szövetség tudott róla, hanem az ellenség is. A Ciakahrr megrohamozta és elfoglalta a helyet a Vostok alatt, abban a reményben, hogy feltörik ennek a technológiának a kódjait. Üdvözölték a Negyedik Birodalomnak nevezett náci csoport embereit, hogy segítsenek a technológia visszafejtésében. Arra gondolt, hogy ok nélkül fogadtak be emberi kolóniákat az Antarktiszon? Mit gondolsz, mit kaptak technológiáért és fegyverekért cserébe? DNS. A Ciakahrrok tudták, hogy a DNS a kulcs ezeknek az erőstruktúráknak az aktiválásához. De annak ellenére, hogy keresték a megfelelő DNS-frekvenciás kódokat, soha nem sikerült aktiválniuk ezeket a struktúrákat.

Az Intergalaktikus Konföderáció egynél több biztonsági zárral rendelkezik ezeken a struktúrákon, és ami a DNS-sel jár, az a Tudatosság. A test burkának és a benne lakozó léleknek azonos frekvenciájúnak kell lennie, az embernek pedig élőnek és tudatosnak kell lennie, és tudnia kell, mit kell tennie, hogyan kell aktiválni a parancsokat és kinyitni a portálokat. Szüksége van arra a tudásra, amely az eszközökkel együtt jár. Nem ölhetsz meg valakit, és csak a DNS-mintáját használhatod fel, mert azt a tudatnak be kell laknia. A Magvetők egy eredeti lélekrésze által, akik rendelkeznek ezzel a tudással. Holttestek is ott vannak pangásban, és nagyon régen találták meg őket. De a genetikai anyaguk nem elég, mert a lélek elment, és várja, hogy visszatérjen.

Most, a jég olvad, hogy szemmel láthatóan felfedjük a titkokat, amelyeket felszabadítottunk neked.

Korábban beszámoltam az amerikai hadsereg forrásomról, JP-ről, aki a Holdon és az Atlanti-óceán alatti bárkában járt , ahol az Egyesült Államokból, Kínából és Oroszországból összeállított multinacionális csapat kutatta az ősi bárkákat. A JP megerősítette, hogy a bárkákat meghatározott számú egyed DNS-e aktiválja.

Következésképpen nagyon valószínű, hogy a Draco Reptilianok, más néven Ciakharr, a nácikat használták fel, hogy hozzáférjenek az emberi DNS-hez, amellyel aktiválhatták a bárkákat. Ezenkívül a JP felfedte , hogy az aktiváló bárkák hatalmas mennyiségű hőt szabadítanak fel, gyorsan felmelegítve a környező környezetet.

Március 29-én beszédben Elena megerősítette, hogy előző nap kora reggel a Vostok-tóhoz vitték Jean Charlesszal:

Ez most a magyarázata annak, hogy miért nem emlékeztem erre a pillanatra, mert azt akarták mondani, hogy Jean Charles emlékszik rá. Szerintem jó stratégia, ha szétszórják az információkat, nem mindig ugyanazt a személyt, akit ismersz. nagyon jónak találom. Aztán sok holografikus vetítés is volt Jean Charles körül, hogy megmutassa neki, magabiztossá tegye és belenyugodjon a projektbe… Melanie is ott volt, hogy magabiztossá tegye, de én tényleg ott voltam és vele voltam, és most emlékszem, de Ő volt az, aki először emlékezzen, mert ahogy Thor Han mindig mondja, az emlékezés aktivál. Így most megerősíthetjük a Vosztok-tóról.

Elena megerősítése azt mutatja, hogy a Galaktikus Föderáció most legalább két személyt vesz magával, hogy látogassa meg az űrládákat, szemtanúja legyen a tartalomnak, és beszámoljon tapasztalataikról a világnak.

Jean Charles március 29-i üzenetében elmagyarázza, hogy aznap reggel egy második kirándulásra vitték a Vostok-tóhoz:

Ma éjjel ugyanott találtam magam a Vosztok-tó alatt, de ezúttal egy építmény belsejében voltam. A bárka volt, belül minden meg volt tisztítva, se csavar, se csavar, semmi. Volfrámnak tűnt, de áttetsző. Középen voltam, és középen volt egyfajta gömb, ami nagyon világítóvá vált. Azt mondták volna, hogy egy kékes plazmagolyó, amely sok hőt bocsát ki kristályos zaj kibocsátásával, és körülötte csillagra emlékeztető geometriai alakban van elhelyezve… csövekben, amelyekben lények álltak.

Közeledtem az egyik csőhöz, és amikor közeledtem, az úgy reagált, hogy rágyújtott, mintha a jelenlétem váltotta volna ki. Az edény anyagával kapcsolatban éreztem magam. A szerkezet élőnek tűnt. Láttam a lény megjelenését a csőben, magas volt, és a bőrén kékes tükröződések voltak. Amolyan éjkék öltönyt viselt, varrás nélkül. Az öltönyön egy szimbólum volt, amely egy háromszöget jelképez, benne csillagképgel. És hallottam egy hangot a semmiből, ami azt mondta nekem: „Téged választottak”, ez ugyanaz volt a mondat, amit a sáska [lény] mondott nekem gyerekkoromban, amikor a vállamra tette a mancsát, emlékszel. a félelem próbája alatt a többi gyerekkel? Sokan közülük kudarcot vallottak, kivéve engem. Nos, ugyanaz a hang volt. Közeledtem egy csőhöz, és nagyon erősen világított,

Jean Charles információi megegyeznek azzal, amivel JP azt mondta, hogy az elsüllyedt atlanti űrbárkához tett két útja során találkozott. Leírt egy kék folyadékgolyót (plazma) egy nagy szobában, amely más űrládákhoz vezetett. Ezen kívül számos kriptaszerű építménynek volt tanúja, amelyek tartalmát JP nem látta, de elmondása szerint arról tájékoztatták, hogy barátságos energiát sugároznak.

Ezenkívül az „Oona”, a 24 Magvető Race (más néven Intergalaktikus Konföderáció) képviselője hamarosan megerősíti, hogy az alvó óriások csillagmagok, amelyek jelenleg a Földön inkarnálódnak. Elena azt tervezi, hogy hamarosan nyilvánosságra hozza ezt a lenyűgöző frissítést.

Összefoglalva, Jean Charles Moyen és Elena Danaan tapasztalatai, a JP korábbi kinyilatkoztatásaival kombinálva, mind arra utalnak, hogy egy ősi bárka aktiválja és felmelegíti a Vostok régiót és Kelet-Antarktisz többi részét. Ezen túlmenően, az ősi bárka szinte biztos, hogy valamilyen módon kapcsolódik ahhoz a nagy mágneses anomáliához, amelyet a Vosztok-tó egyik sarkán fedeztek fel 2001-ben.

A Washington Post által a közelmúltban közölt kelet-antarktiszi rekordhőmérséklet arra utal, hogy az aktiválódó bárka(ok) okozta felmelegedési folyamat megállíthatatlan. Ezért csak idő kérdése, hogy a világ mikor szembesül az Antarktisz alatt eltemetett ősi atlantiszi civilizáció vitathatatlan fizikai bizonyítékával, valamint az Antarktiszon és a bolygó más helyein eltemetett nagy űrládák létezésével.

Ami még izgalmasabb lesz a nagyközönség és különösen sok olvasó számára, az az a kinyilatkoztatás, hogy az űrbárkák „alvó óriásai ” emberi csillagmagvak, amelyek jelenleg normális életet élnek a Földön. Ezeknek a csillagmagoknak az a rendeltetésük, hogy felébredjenek DNS-ükre vagy „lelki” kapcsolatukra az aktiválódó űrládák hibernált legénységével álmokon, látomásokon és végül fizikai utazásokon keresztül, amint az Jean Charles Moyen és Elena Danaan esetében is megtörtént.

A cikk videováltozata megtalálható a YouTube & Rumble oldalán

Audio podcast az Apple -n , a Spotify -on vagy a Google -on

ÍRTA: DR. MICHAEL SALLA ON
© Michael E. Salla, Ph.D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr5717796515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása