Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2022. április 02. 15:00 - RlGODON

Öngyógyítás

AZ EGYÉNI GYÓGYÍTÁS TANÚSÁGA

 

Gyógyulás Frekvenciaterápiával

Bárki, aki nem az adott földi frekvencián van ébredésre és gyógyulásra, azaz nyitott a bejövő felemelkedési energiákra; azaz a harmonikus rezonanciák bejövő hullámainak, amelyek az egységtudathoz vezetnek, vagy átalakulniuk kell, vagy kudarcot vallanak.

 

Ez a folyamat testből és lélekből áll, és nem fantázia, hanem mérhető, valós tudomány és tény, úgynevezett Schumann-rezonanciák. Ezek globális elektromágneses rezonanciák, amelyeket az Univerzumunkból származó energiák generálnak és gerjesztenek, többek között villámként is láthatók.

 

A testi panaszok rádiófrekvenciás kezelésének módszere, amelyet nagyon korszerű és avantgárd berendezések támogatnak, kezelésként, megelőzésére és gyógyítására. Ezt a gyógymódot szándékosan elrejtik a nyilvánosság elől, mert nem használ a Big Pharma számára.

 

A közeljövőben minden városban sok orvosi ágy és Tesla szoba lesz, amelyek képesek meggyógyítani a hibás DNS-t és minden más betegséget.

 

Ezek a Holografikus Medical Pods vagy Med Beds automatikusan programozott állomások, ahol a „Healer” orvosszakértő kiválasztja az elvégzendő eljárás típusát a számítógépes adatbázisból. A páciens lefekszik a hüvelybe vagy az ágyba, és a gép elvégzi az orvosi műveletet vagy eljárást.

 

A befejezés után lézerek zárják le a bejáratokat, ahonnan az eljárást elkezdték. A Med Beds anatómiai 3D szkenneléssel vezérelt ultrafinom lézervágásokkal diagnosztizál, kezel és hajt végre műtéti eljárások széles skáláját. Ez a 3D szkennelés fénytörő lencsékkel rendelkezik, amelyek élő felvételeket készítenek a testről különböző orvosi eljárások végrehajtásához.

 

A Holografikus Medical Pods technológiája nem a Föld bolygóról származik. Ez nem ember alkotta technológia. Ez egy olyan technológia, amelyet földönkívüli testvéreink adtak az emberiségnek.

 

Földönkívüli vendégszerzőnk, Vital Frosi mesél erről bővebben.

 

AZ EGYÉNI GYÓGYULÁS BIZONYSÁGA

 

Kedves emberek!

Mindaz, amit 10 éve írtunk és publikáltunk, információnak szántuk, hogy tisztázzuk azokat a dolgokat, amelyek még mindig ellenállnak az emberi elmében, mert korlátozó szellemektől szenvednek, hogy meggyőzzék őket.

 

A Harmadik Dimenzióban a tudatosság jellemzője a korlátozás az előző életek elfelejtése érdekében. Ha ez nem így lenne, az nem indokolná, hogy egy lélek inkarnálódjon a bűnbánat és megpróbáltatások bolygóján. Mert a tanulás valójában a dualitás megszerzett tapasztalatából , vagyis a polaritásokon keresztül történik.

 

Csak most, amikor közeledünk ennek a hosszú tanulási ciklusnak a végéhez, az emberi tudat kezd tágulni, és apránként tanulunk egy kicsit lelkünk történetéből. Amikor Kardec kodifikálta a spiritizmust, egy kis Fényt hozott a sötétségbe, amely minden megtestesült lelket körülvett, megmutatva, hogy valójában halhatatlan lélek vagyunk , és mindig csak a fizikai test hal meg.

 

Maga Krisztus Jézus mondta a maga idejében:

 

„Eljön egy korszak vége, és új föld támad. A szelídek és a tisztaszívűek öröklik az új földet.” Azt is mondta: "Az idők vége előtt eljön a vigasztaló ." A megváltó valójában a spiritualizmus, mert megvigasztal minket azzal, hogy megmutatja, hogy az élet a sír után is folytatódik.

 

Ez a folyamatos élet a lélek fizikai testekben való létezésére oszlik. Ma már olyan információink vannak az Angyali Segítőktől, amelyek ezt megerősítik. Átlagosan minden inkarnált embernek 600 és 1100 között van inkarnációja egyedül itt a Földön.

 

A lélek itt abbahagyja a reinkarnálódást, amikor eléri azt a tudatszintet, amely lehetővé teszi számára, hogy egy magasabb dimenzióban lélegezzen. Ez megadja neki a felemelkedés jogát. És most, a Földnek a megújulás világába való átmenetével a lelkek nagy részének lehetősége nyílik a Felemelkedésre.

 

A planetáris átmenet során a kedvező energetikai viszonyok aktiválják a tudat tágulását. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a beérkező információkat, és utasítson bennünket arra, hogy mi történik és mi következik. De ez nem történik meg mindenkivel egyformán, mert a tudatosságnak különböző fokozatai vannak.

 

Ebben a pillanatban már lehet látni azt a nagyszámú embert, akiknek a tudata jelentősen kitágul, és ez a folyamat csak nő. Sokan vannak, akik megértik az élet folytatásának folyamatát, és tudják, hogy lélek vagyunk, nem csupán fizikai test. Megértik, hogy sok életünk volt itt, még más testekben is.

 

Ma elmesélem a történetemet. Talán segít néhányotoknak abban, hogy tisztázást vagy útmutatást találjanak a jelenben és a következő napokban. Emlékszem, 20 évvel ezelőtt én is szkeptikus voltam, és nem érdekeltek azok a témák, amelyek az elmúlt években itt felmerültek.

 

Térjünk rá személyes tanúságtételemre a gyógyulásról, amelyre a Lelki Csapatomtól engedélyt kaptam, hogy nyilvánosan beszámoljak nektek, akik itt követtek engem. Remélem, ez legalább egy kis bátorítást és önbizalmat ad az elkövetkezőkben.

 

1953-ban születtem ebbe a jelenlegi életbe. Egy olasz bevándorló unokája, a brazíliai Serra Gaúchában él, kisgazdálkodó fia, nagy család, kevés életkörülménylel egy hegyvidéki helyen, a kézi technikán kívül minden más technológia nélkül. munkaerő. Mindentől elszigetelve, a feltételek nagyon korlátozottak voltak.

 

A fiúgyermekek közül én voltam a legidősebb. Már azelőtt is emlékszem, hogy nyolcévesen iskolába jártam, a földi munka mindennapos volt, hiszen a nagycsalád csak így tud túlélni. Aztán apánk célokat adott nekünk, és ha elértük, vasárnap szabadnapot kaptunk. Természetesen sok erőfeszítéssel a célt mindig sikerült elérni. Így a fiúk vasárnaponként találkozhattak a kis közösségben focizni.

 

De volt egy probléma: minden vasárnap elviselhetetlen fejfájás gyötört, így nem tudtam élvezni a szabadidőt. Ez így ment 23 éves koromig, amikor férjhez mentem. Aztán a fejfájás nemcsak vasárnap volt, hanem a hét néhány napján is.

 

És így egyre rosszabb lett, mígnem 35-40 évesen már szinte mindennapos volt. Az egyetlen megkönnyebbülést a munka okozta, mert a munka egy kicsit enyhítette a fájdalmat. Semmi sem tudta eltüntetni ezt a fájdalmat. Az orvosi vizsgálatokon sem volt semmi. Valóban valami természetfelettinek tűnt.

 

A súlyos fájdalmak miatt nem tudtam társasági életet élni. Tehát heti hét napot dolgoztam, odáig, hogy 21 évig nem vettem ki szabadságot és egy napot sem hiányoztam. Ez volt a megkönnyebbülés, amire szükségem volt, és ez megkönnyebbült.

 

Ez néhány évvel ezelőttig megmagyarázhatatlan maradt. 2008-ban, 55 évesen gyökeresen megváltoztattam az életem. Korábban már írtam itt arról a halálról és újjászületésről, amelyet testünk megváltoztatása nélkül is átélhetünk. Ez történt velem 14 évvel ezelőtt.

 

Elmerülve a jelenlegi küldetésben, amelyet 2008-ban vállaltam, elkezdtem egyként értelmezni az életet, annak ellenére, hogy több száz, sőt ezer létezésre oszlik. A lélek reinkarnációi megértették velem az ok és okozat törvényeit. Így 2016-ban megkaptam az első lelki információt a fejfájásomról.

 

Vasárnap volt, (mint mondtam, minden vasárnap voltak az említett fájásaim), és hirtelen jött a migrén, mint mindig. Olyan erős volt, hogy le kellett feküdnöm. És volt egy áramszünet is, ahogy mondani szokás. Nem tudom, meddig maradtam így, nem emlékeztem semmire, de néhány óra volt. Amikor visszajöttem az áramszünetből, nem éreztem fájdalmat, de egy szó folyton járt a fejemben: Ashtar Sheran . Ashtar kommandó.

 

Soha nem láttam még ilyen szavakat. Nem tudtam elképzelni, mit jelent. De néhány nappal később kaptam egy üzenetet valakitől, aki szintén terapeuta volt, és azt mondta, hogy van üzenete Ashtar Sherantól, és azt továbbítania kell nekem. Mindenesetre nem megyek bele az eljárásba, nehogy túl sokáig tartson. Röviden, tudomást szereztem a Plejádiakkal és az Ashtar Parancsnoksággal való kapcsolatomról.

 

Azt is elmondták nekem, hogy 2700 évvel ezelőtt meglátogattam Konfuciusz mester, Lanto mester és Kutumi mester tudásiskoláját. Felkészültem arra, hogy most megtestesüljek a megvilágosodás küldetésére, a planetáris átmenet befejezésének ebben a pillanatában. És hogy ma már tudom, hogy Lanto mester a jelenlegi csapatom egyik mentora.

 

Azt is mondták nekem, hogy egy bizonyos inkarnációban, miután a Tudás Iskolájában tanultam, gyakorolnom kellett ezt a tudást, és elragadtatott az ego és a hiúság, és ezt a tudást a magam javára használtam. Ez sok embernek okozott fájdalmat és szenvedést, és ennek a mostani inkarnációnak választott váltságdíja az a súlyos fejfájás volt, amely gyermekkorom óta kísért.

 

Akkor az volt az ajánlás, hogy dolgozz a megbocsátásért, mert sok lélek még mindig szenvedett és bosszút akart állni. Hosszú munka kezdődött ott. A fájdalmak enyhültek, de nem szűntek meg.

 

Eltelt néhány év. 2018-ban megkérdeztem a Spirituális Csapatomat, hogy miért van ez így. A válasz néhány hónapig tartott, de megérkezett. Pontosan ezeket a szavakat mondták nekem,

 

„Te gyógyító vagy. Segítesz az embereknek, ha utasítod őket. De hogyan tehetné ezt jobban anélkül, hogy saját öngyógyító tapasztalatain menne keresztül? Ez egy lehetőség. Használd ki és gyógyítsd meg magad."

 

Így valóban lehetőség nyílt arra, hogy megtanuljuk, hogyan lehet enyhíteni a fájdalmat, ha krízis lép fel. Megkönnyebbülés technikákon keresztül, nem pedig gyógyszeres kezelésen keresztül, mert ez volt a tanulási görbe. Így felfedeztem a légzés, a meditáció, az ellazulás, a megértés és a megbocsátás technikáit, valamint a gyógyteák által, amelyek mindig intuitívak voltak, az adott pillanattól függően.

 

Mint mindig, a fájdalmak gyakorlással elmúltak, de végül visszatértek. A válságok száma ugyan egyre kevesebb lett, de folyamatosan visszatértek. És ki kellett találnom, mi hiányzik még. Sokat dolgoztam az ősök gyógyításán is. De ennek ellenére hetente legalább egyszer szembe kellett néznem a fájdalommal.

 

2021 második felében írtam itt egy szöveget a tünetekről és a hatások enyhítésének technikáiról. Nem emlékszem a dátumra, de már majdnem év vége volt. Ott említettem az orvosi ágyakat. Leírtam, hogy elérhetők a Föld körüli hajókon, és elalvás előtt kérhetitek, hogy elvigyék őket álmában, és átessenek a szükséges kúrákon. És sokan megszerzik az érdemet és meggyógyulnak. Bár erre még nem mindenki képes, de tudjuk, hogy minden gyakoriság kérdése. Ha valaki elér egy ilyen frekvenciát, a gyógyulás biztos.

 

 Ebben a szövegben nem említettem a tapasztalataimat, mert még nem jött el a megfelelő idő. Valójában meg kellett bizonyosodnom arról, hogy az információ helyes. És ma engedélyt kaptam, hogy beszámoljak róla mindannyiótoknak. Ily módon remélem, hogy közületek legalább néhányan hasznot húzhatnak ebből a további öngyógyító technikából. Ne feledje, minden öngyógyítás biztos, ha eléri a szükséges gyakoriságot.

 

2021 októbere volt. Itt végeztem a mindennapi munkámat, olvastam és válaszoltam a naponta kapott több száz üzenetre, és hirtelen erős fejfájás fogott el, egy régi fejfájás. Leállítottam mindent, mert nem tehettem többet. Elkezdtem meditálni, és megkérdeztem a Spirituális Csapatomat, hogy mit akarnak megtanítani nekem.

 

Az előző esetekkel ellentétben aznap azonnali válasz érkezett. Azt mondták,

 

 „Tudod, mik az orvosi ágyak. Tudod, hogyan működnek. Írtál róluk, és azt mondtad olvasóidnak, hogy álmukban is elmehetnek hozzájuk gyógyulásért. De miért kell aludni? Miért nem mész oda most, tudatosan? Megteheted. Csak csináld."

 

Pontosan ezt tettem. Bementem a meditációba, és a következő szavakat mondtam: Vitale Frosi vagyok. A lelkem nevében; Felsőbb Énem nevében; a Forrás és minden Fénylény nevében engedélyt kérek, hogy fogadhassam a Plejádi Orvosi Csapatot a Gyógyító Hajón, és részt vegyek a fejfájás gyógyulásában. Kérem, adjon engedélyt, hogy bevigyek a Med-ágyba.

 

Tudatosan odamentem egy hajóhoz, és beszálltam abba. Egy fülkébe mentem, ahol volt egy orvosi ágy. Pont úgy nézett ki, mint a földi kórházakban található tomográfiai berendezés. Bementem és láttam, hogy becsukódik. Mivel az anyag átlátszó, körülötte 6 Pléiadient láttam, mindkét oldalon 3-at, amik a gyógyító gépet működtetik. Éreztem, hogy működik. Hihetetlenül átvizsgálta az összes testemet, beleértve a nem fizikai testemet is.

 

Kijöttem és visszatértem ugyanazon az úton, ahol bementem, gondolatban. Vettem egy mély levegőt, és visszatértem a normál tudatállapotba. És valami csodálatos történt.  a fejfájás varázsütésre eltűnt . Ez bizonyította, hogy a technika működik. Igazán felvidultam.

 

De szükségem volt a gyógyulás biztosítékára. Bizalomra és türelemre volt szükségem. Várnom kellett, mert mielőtt vége lenne, visszajön. És teltek a napok. Ma már öt hónapja van fejfájás nélkül. És most engedélyt kaptam, hogy írjak róla. Ne feledje, hogy egy plejádi hajót választottam, de vannak Arkturuszi gyógyító csapatok is. Orvosi ágyakkal is dolgoznak.

 

Azt a tájékoztatást adják, hogy hamarosan mindenki számára elérhetőek lesznek az egészségügyi ágyak, minden városban, és annyi, hogy ne legyen várólista. Ennek azonban még nincs itt az ideje, mert a Big Pharma rendelkezik a laboratóriumok és a gyógyszeripar felett. Idővel minden megváltozik. Remélhetőleg hamarosan. De míg ők nem jöhetnek hozzád, te mehetsz hozzájuk. Akár alszik, akár ébren van. És ez lehetséges, mert magamnak bebizonyítottam. Próbáld ki magad. Ha elsőre nem sikerül, tarts ki! Ha eléri a szükséges gyakoriságot, a gyógyulás biztos.

 

Több mint 60 évet várok az eredményre. Sajnos azt látom, hogy az emberek néhány nap vagy néhány hónap után feladják.

 

Vital Frosi vagyok, és küldetésem a megvilágosodás!

Fény ölelés!

f

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr6517796531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása