Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2022. június 07. 13:59 - RlGODON

Antigravitációs technológia Cabal Suppressed

Az antigravitáció egy technológia a gravitáció leküzdésére

Az antigravitáció ,  más néven  nem gravitációs mező , egy olyan jelenség, amely egy olyan helyet vagy tárgyat hoz létre, amely mentes a gravitációs erőtől  . Nem utal a gravitációs súly hiányára, amelyet  szabadesés  vagy  pályán tapasztalhatunk , vagy a gravitációs erőt valamilyen más erővel, például elektromágnesességgel vagy aerodinamikai emeléssel.

Az antigravitáció visszatérő fogalom a tudományban, különösen az  űrhajók meghajtásával összefüggésben . Amit gyakran félreértelmeznek, az az, hogy míg az antigravitáció a gravitáció semmissége, nem taszító gravitáció vagy negatív gravitáció.

A lazán alkalmazott „antigravitáció” kifejezés minden olyan technológiát magában foglal, amelyet a gravitáció leküzdésére használnak; lebegni, repülni vagy más módon elkerülni a Föld „gravitációs forrását”. Ha a szó legszorosabb szó szerinti értelmében használjuk, akkor valójában csak a fordított gravitációs mezőkre vonatkozik, amelyek állítólag taszítják a normál gravitációt. A jobb megértés érdekében; a laza értelmezést alkalmazzák.

Thomas Townsend Brown  (1905-1985) amerikai feltaláló volt, aki a furcsa elektromos hatások kutatása során felfedezte az erős elektromos mezők és a gravitáció közötti kapcsolatot, Brown pedig felfedezte az antigravitációt , amely az azonosítatlan repülő objektumok (UFO) közösségében népszerű ötlet,  és sokakat szült. összeesküvés elméletek. 

Az elektrogravitika Nikola Tesla 1800-as évek végén végzett, nagyfeszültségű kisülésekkel végzett munkájára vezethető vissza. Amikor Thomas Townsend Brown felfedezte, hogy az elektrosztatikus és a gravitációs mezők szorosan összefonódnak, a világ megváltozott.

Csillagászati ​​szempontból a gravitáció uralja a nukleáris és elektromágneses erőket, amelyeket ha összehasonlítható, földi alapú technológiákba építenek be, gazdasági és tudományos paradigmaváltásokat idézne elő.

Több ezer kísérlet történt mérhető és skálázható „antigravitáció” előállítására, egy futurisztikus technológiára, amely elméletileg  korlátlan mennyiségű energiát termel  a meghajtásban és más technológiai kategóriákban.

 

Repülőgép

További csodálatos találmányokat a Föld egyik leghihetetlenebb zsenije, Nikola Tesla talált ki. Találmányainak nem volt határa, képzeletének sem, sokan „őrült tudósként” katalógusba vették, de ő több volt ennél. Ma már kétségtelenül kijelenthetjük, hogy Nikola Tesla a modern technológia atyja. 

Nem szokványos találmányai közé tartozik még kettő, ami rendkívül fejlett: az antigravitációs technológia és a Tesla UFO-ja, vagy inkább IFO.

Tesla nagy érdeklődést mutatott a repülés, az űr és különösen az antigravitáció iránt. 1928-ban a Tesla 1 655 144 számú szabadalmat jegyeztetett be egy repülő gépre, amely helikopterre és repülőgépre is hasonlított. Mindent kitalált a fejében, és a tervét papírra vetette. A Tesla célja a tökéletes repülő gép megalkotása volt, amelyet a körülöttünk lévő energia hajt.

Halála előtt Tesla kidolgozta repülőgépe meghajtórendszerének tervrajzait.  Space Drive ”-nak vagy anti-elektromágneses mező meghajtórendszernek nevezte. 

Teslának nagy ötletei voltak, és gyorsan haladt előre az elméleteivel. 1938-ban három hihetetlen felfedezésről beszélt.

  • A gravitáció dinamikus elmélete – amely egy olyan erőteret feltételezett, amely a testek térbeli mozgásaiért felelős; ennek az erőtérnek a feltételezése nélkülözi a térgörbület fogalmát (ala Einstein);
  • Az éternek nélkülözhetetlen funkciója van az égitestek egyetemes gravitációjában, tehetetlenségében, lendületében és mozgásában, valamint minden atomi és molekuláris anyagban;
  • Környezeti energia – egy új fizikai igazság felfedezése: az anyagban nincs más energia, mint ami a környezetből származik. Ami ellentmond az Einstein-féle E = mc2-nek.

Erőteljes elektromágneses hajtóhullámok

A „Az ember legnagyobb teljesítménye” című cikkében Tesla felvázolta a gravitáció dinamikus elméletét.

A Tesla Anti-gravitációs technológiája segít neki létrehozni a tökéletes repülő csészealjat… Űrhajót, kihasználva az elektromágneses mezőket, amelyek lehetővé tennék, hogy találmánya rendkívüli sebességgel és könnyedséggel haladjon a földtől az ég felé. Rettenetesen közel járt a cél eléréséhez: a Tesla számos tesztet és kísérletet végzett nagyfeszültségű, nagyfrekvenciás váltakozó árammal az objektumra. 

Egyik tesztje során, amikor nagyfeszültségű, nagyfrekvenciás váltóáramot alkalmazott egy pár párhuzamos fémlemezre, észrevette, hogy a lemezek közötti „tér” úgynevezett „ szilárdtestté ” alakult át . Ez azt jelenti, hogy a lemezek között elhelyezkedő terület tömeg, tehetetlenségi és lendületi tulajdonságokat mutatott, így a terület olyan állapotba került, ahol mechanikus nyomást lehetett kifejteni. 

Még jobb, hogy a Tesla rájött, hogy az erős elektromágneses hullámok segítségével tárgyakat lehet tolni vagy húzni egy „üres térbe” . A hajtás elve a félvezető mágneses érzékelőkben használt Hall-effektuson alapul, és ezt magnetohidrodinamikus ("MHD") effektusnak nevezik.

 

Minden, amire szükség van, az űrben van

Tesla a távoli múltban megértette, hogy az univerzumot munkára tudjuk készteni. Minden, amire szükségünk van, ott van kint, az űrben, sőt a bolygónkon is, és a legjobb az egészben, hogy minden ingyenes . A Tesla számára világossá vált, hogy az univerzum természetében határtalan lehetőségek rejlenek, rajtunk múlott, hogy megértsük és kihasználjuk-e a benne rejlő korlátlan lehetőségeket. Úgymint; Használható, tiszta és korlátlan energia van odakint, és rád várva, már csak annyit kell tennünk, hogy kinyújtjuk a kezünket, és eltöröljük a legtöbb mainstream tudomány által felállított határokat. 

„Minden részletet kidolgoztam, és remélem, hamarosan megadom a világnak. Annyira kielégítően magyarázza meg ennek az erőnek az okait és a befolyása alatt álló égitestek mozgását, hogy véget vet a haszontalan spekulációknak és hamis elképzeléseknek, mint a görbe térnek. Csak az erőhegesztés megléte adhat magyarázatot a testek megfigyelt mozgásaira, és ennek feltételezése nélkülözi a térgörbületet. A témával foglalkozó minden irodalom hiábavaló és feledésbe merült. Ugyanígy minden olyan kísérlet, amely az univerzum működését magyarázza anélkül, hogy felismerné az éter létezését és a jelenségekben betöltött nélkülözhetetlen funkcióját.  – Nicola Tesla

A Tesla felfedezte, hogy a vezető elektrosztatikus emissziós felülete mindig ott koncentrálódik, ahol a felület ívelt, vagy ahol van éle. Míg a görbe vagy a sarok meredekebb, annál nagyobb az elektronemisszió koncentrációja. Tesla azt is megjegyezte, hogy az elektrosztatikus töltés a vezető felületén áramlik, nem pedig áthatol rajta. Ezt Faraday-effektusnak vagy Michael Faraday által felfedezett bőrhatásnak nevezik.

Ez magyarázza a Faraday-ketrec alapelveit is, amelyet ma nagyfeszültségű kutatólaboratóriumokban használnak, hogy megóvják az embereket és az elektro-érzékeny berendezéseket a sérülésektől.

Kulcsfontosságú kormánytisztviselők azt mondták, hogy a hadsereg évek óta alkalmaz antigravitációs technológiát. Míg az összeesküvés-elméletek hívei szeretik ezt a témát, egyesek szerint az antigravitációs beszéd olcsó, és kizárólag teszteletlen hype-ből áll. Ami nem az!

Az elektrogravitáció és elektrokinetika innovatív feltételezései és elméletei, az antigravitáció alapelvei, rámutatnak a  hatalmas technológiai fejlődés lehetőségére.    https://www.gaia.com/topic/secret-space-program

Egyszerűen fogalmazva, ha ezeket az elméleteket a természetes fejlődéssel szemben teszteljük, a közlekedési és katonai technológiák várható fejlődése nemcsak megváltoztathatja az általunk ismert emberi életet, hanem jelentősen javíthatja is. 

Tudományos laboratóriumok Európában és az Egyesült Államokban is megerősítették és megmérték a feltöltött kondenzátorokra ható erőt (Barna hatás), még akkor is, ha a kondenzátorokat vákuumban üzemeltetik. 

Ez kiküszöböli az ionos légáramok lehetőségét.

Dr. PA Biefielddel együttműködve Brown azt találta, hogy ha az erősen töltött kondenzátorokat megfelelően felfüggesztik, akkor a gravitációs erővel ellentétes tendencia mutatkozik. Ha egy szabadon felfüggesztett töltésű kondenzátor pólusait (akár vákuumban is) vízszintes tengelyre helyezzük, az előrefelé irányuló tolóerőt okozna, ami a kondenzátort a pozitív pólus irányába mozdítaná el. A polaritás megváltoztatásakor a meghajtás iránya megfordul. Ez a Biefield-Brown-effektus néven ismert jelenség.

Az antigravitációt a kondenzátor nyalábmérlegre helyezésével és feltöltésével demonstrálták. Amikor a pozitív pólus felfelé mutat, a kondenzátor egyensúlyi pontba kerül, ha a pozitív pólus lefelé mutat, az egyensúly lefelé elhajlást mutat.

Az elektrogravitást leggyakrabban Nipher professzor 1918-as munkájához kötik, amely megelőzte Thomas Townsend Brown (1905-1985) 1921-es kísérleteit és esetleges szabadalmait, az 1952-es haditengerészet különleges vizsgálatát a „Townsend Brown elektrogravitációs eszközére” és a 1956-ra. Az Aviation Studies Ltd. jelentések az „Electrogravitics Systems” és „The Gravitics Situation” témakörben.

A fiatal tudós, Thomas Townsend Brown, aki az „Electrogravits” nevet is elképzelte, 1921-ben kezdett röntgenvákuumcsövekkel kísérletezni.

Kísérleteihez Brown a Coolidge csövet használta, az egyik első gyakorlati csövet, amelyet termionikus emisszióban, a fűtött forrásokból származó elektronok emissziójában alkalmaztak. Csőkatódként (elektróda, amely elektromos áramot bocsát ki) egy tekercses huzalt (volframszálat) használtak, amely izzást vagy fényt hoz létre.

Mivel a Brown-féle Coolidge-cső tömege csökkenni látszott, ha az elektródája felfelé néz, és nőtt, ha lefelé néz, Brown arra a következtetésre jutott, hogy az elektródával befolyásolta a gravitációt, és így a gravitációt. 

Brown ezután nagy kondenzátorokat épített, amelyek hasonló ingadozásokat produkáltak tolóerő formájában. Kezdte azt hinni, hogy feltárt egy titokzatos erőt, amely kölcsönhatásba léphet a gravitációval, így fokozva az  energia és a hajtóerő autogeneráló képességét. 

Brown a Science and Invention Magazine-ban publikálta a  „Hogyan irányítom a gravitációt” című művét,  ahol arról számolt be, hogy technológiája exponenciális meghajtást fog hozni „a jövő óceánjáróinak”. Bár egyesek azt mondták, hogy az Egyesült Államok kormánya kevés nyilvánosan elérhető bizonyítékkal támasztja alá ezeket az állításokat. Szándékosan. 

Brown nem választotta el az antigravitációt (a gravitáció legyőzését) a meghajtási technikáktól, amelyek a gravitáció leküzdésére is használhatók. 

Brown felnőtt életét azzal töltötte, hogy a félreértések fala ellen küzdött, saját és családi élete rovására. Célja az volt, hogy a fejlett meghajtás tudományát közkinccsé tegye, nem pedig az 1951-es titoktartási törvény és titkos dokumentumok fala mögött. Úgy halt meg, hogy elvesztette a csatát.

 

Hitler titkos antigravitációs UFO-ját az Egyesült Államok lopta el

A náci tudósok háború utáni hírneve szinte bármilyen technológiai bravúrra való képességük. Annak ellenére, hogy a nácik elveszítették a második világháborút, a csúcstechnológiás fegyverek tekintetében szinte mitikus hírnévvel léptek ki a háborúból.

A náci tankok technikailag gyakran jobbak voltak a szövetségesek tankjainál; a Luftwaffe a szövetségesek előtt repült harci repülőgépekkel; és a terrorfegyverek V (for Vengeance) sorozata, beleértve a V-1 cirkáló rakétát és a V-2 ballisztikus rakétát, félelmetes, bár stratégiailag megkérdőjelezhető fegyverekhez készült.

Az ellenfelek a náci tudósok és mérnökök eredményeit annyira fejlettnek tartották, hogy az amerikai hadsereg felderítő csapatokat küldött Németországba a háború későbbi szakaszaiban, hogy biztosítsák a tudósokat és a haditechnikát, mielőtt más hatalmak, különösen a Szovjetunió elfoghatnák. őket. A Project Paperclip néven ismert erőfeszítéssel V-2 rakétákat és olyan fontos alakokat biztosítottak, mint Werner von Braun, a hírhedt repülőgép-mérnök, Werner von Braun, aki feltalálta a V-2-t, majd később megtervezte a Saturn V rakétát a NASA Apollo-programja számára.

A legenda szerint a Die Glocke „repülő korong” az egyik ilyen német „wunderwaffe” – „csodafegyver”.

Míg a szövetségesek egy rakás német szuperfegyvert küldtek haza a Project Paperclip alatt, beleértve a repülőgépeket és a rakétákat, a Die Glocke egyetlen változatát sem sikerült elfogni. Bővebben itt olvashat .

 

f

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr617850457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása