Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2022. december 25. 02:21 - M0DERAT0R

BIO-GATE: Az orosz védelmi minisztérium közzétette az amerikai-ukrán biokémiai fegyverprogramban résztvevő kulcsfigurák listáját

A dokumentumok megerősítik az amerikai elnök fiának, Hunter Bidennek a részvételét a Pentagon által irányított Metabiota vállalat finanszírozásán keresztül, a Pfizer vezető tudósa és a Nemzetközi Kutatási Osztály elnöke, az Egyesült Államok Védelmi Veszélyek Csökkentő Ügynökségének (DTRA) volt igazgatója, Kenneth Myers, valamint korábbi vezetője. Thomas Frieden, az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és Megelőzési Központja (CDC) tagja.

 

Ukrajna katonai-biológiai programjának kulcsszereplői mind kapcsolatban állnak az Egyesült Államok kormányával, és a katonai-biológiai kutatások és titkos pénzmosási programok kidolgozóiként működnek az amerikai elit egy szűk köre javára.

photo_2022-12-24_13-51-12.jpg

1. Igor Kirillov altábornagy, az orosz fegyveres erők nukleáris, biológiai és vegyi védelmi csapatainak főnöke által a BWC részes államainak 9. felülvizsgálati konferenciáját követő tájékoztatón elhangzott :

2022. december 24

A biológiai és toxinfegyver-tilalmi egyezmény részes államainak kilencedik felülvizsgálati konferenciáját 2022. november 28. és december 16. között Genfben tartották. Az eseményt az Egyesült Államok ukrajnai katonai-biológiai tevékenységével kapcsolatos botrány hátterében tartották, ami felpörgette a háborút. a H1N1 sertésinfluenza előfordulása és az afrikai sertéspestis terjedése.

A konferencia a BWC jelenlegi helyzetével, rendelkezéseinek betartásával, a nemzeti biológiai programok „átláthatóságának” növelésével foglalkozott.

Hadd emlékeztessem önöket arra, hogy az Orosz Föderáció számos kezdeményezést javasolt a biológiai fegyverek elterjedésének megakadályozására irányuló rendszer megerősítésére és a bizalomépítő intézkedések javítására az egyezmény keretében.

Mindenekelőtt a BWC jogilag kötelező érvényű jegyzőkönyvének újratárgyalása egy hatékony ellenőrzési mechanizmussal, amely magában foglalja a kórokozók, toxinok és speciális felszerelések listáját, és átfogó.

 

2. A második a bizalomépítő intézkedések formátumának kiterjesztése az ország területén kívül végzett biológiai védelmi kutatásról és fejlesztésről szóló információkkal.

A harmadik a Tudományos Tanácsadó Bizottság létrehozása a tudomány és technológia fejlődésének értékelésére, amely széles földrajzi képviselettel és a résztvevők egyenlő jogaival rendelkezik.

A negyedik a mobil orvosbiológiai csoportok alkalmazása a BWC-n belül.

Ezeket a javaslatokat azonban a kollektív Nyugat blokkolta. Csak a tudományos tanácsadó bizottság megalakításáról szóló tárgyalások megkezdésére vonatkozó javaslatok nem emeltek kifogást.

Az Egyesült Államok kifejezetten kijelentette, hogy nem engedi meg a jogilag kötelező erejű protokoll és az ellenőrzési eljárások fontosságának megfogalmazását a végeredményben, bár több mint 120 ország támogatta a kezdeményezést.

A nyugati delegációk csak az őket érdeklő kérdésekben sürgették a döntéseket, anélkül, hogy figyelembe vették volna más államok prioritásait.

A fórum fókuszát szándékosan a másodlagos kérdésekre és az alternatív BWC-mechanizmusokra terelték.

Például a konferencia során az amerikai Nuclear Threat Initiative civil szervezet egy közös mechanizmus létrehozását javasolta az ENSZ égisze alatt a biológiai események kivizsgálására.

Az amerikaiak úgy képzelték el, hogy az új szervezet kitölti az űrt a főtitkárnak a biológiai fegyverek állítólagos használatára vonatkozó vizsgálati mechanizmusa és az Egészségügyi Világszervezet egészségügyi és járványügyi vizsgálatai között.

 

3. Létrehozásának egyik oka az, hogy az Egyesült Államok nem elégedett a WHO szakértői testületének következtetéseivel az új koronavírus-járvány okairól. Nyilvánvalóan lojálisabb és ellenőrzöttebb eszközt szeretnének a fertőző betegségek kitörésének kivizsgálására.

A főtitkári mechanizmushoz hasonlóan a Vegyifegyver-tilalmi Szervezeten belül működő Tényfeltáró Misszió elvei alapján szakértői névsort állítanak fel.

Hosszú távon ez betudhatóvá teszi a mechanizmust, és lehetővé teszi a nyugati országok számára, hogy saját belátásuk szerint „nevezzék ki” az elkövetőket.

Az amerikaiak különösen érzékenyek voltak azokra a javaslatokra, amelyek a végdokumentumban rögzítik az Egyesült Államok és Ukrajna BWC-beli kötelezettségeinek megsértését, valamint katonai-biológiai tevékenységüket Ukrajna területén.

A 9. felülvizsgálati konferencia alkalmával az orosz védelmi minisztérium tájékoztatót tartott a 2022 szeptemberében lezajlott konzultatív értekezlet eredményéről. Dokumentált bizonyítékokat nyújtottak be arra vonatkozóan, hogy az Egyesült Államok pénzügyi, tudományos, műszaki és személyzeti támogatásával a Ukrajna területén biológiai fegyveralkatrészek és különösen veszélyes és gazdaságilag jelentős fertőzések kórokozóinak kutatása folyt.

Érvként hangzottak el az orosz és nemzetközi szakértők álláspontját tükröző videofelvételek, valamint szemtanúk és az Egyesült Államok Védelmi Veszélyek Csökkentő Ügynöksége (DTRA) programjaiban résztvevők. Egyikük Richard Bosher, a szárazföldi szolgálat korábbi amerikai hadseregkutató intézete, aki ismét megerősítette, hogy a Pentagon által finanszírozott ukrán biolaboratóriumokban veszélyes kórokozókkal dolgoztak.

 

4. Az orosz beavatkozás számos részt vevő államot arra késztetett, hogy elgondolkozzon a Washingtonnal való katonai-biológiai szférában való részvételből fakadó kockázatokon, valamint új pillantást vessen az ilyen együttműködés szükségességére és megvalósíthatóságára.

Kenneth Ward, az Egyesült Államok delegációjának vezetője nem volt hajlandó reagálni a BTWC megsértésével kapcsolatos orosz vádakra, indoklás, idézet: „...Moszkvát soha nem érdekelte az Egyesült Államok válaszai az ukrajnai biolaboratóriumokkal kapcsolatos konkrét kérdésekre, ezért szándékunkban áll. minden további felvilágosítást megtagadni…”

Az Egyesült Államok ezen álláspontja és az egyezmény-ellenőrzési mechanizmussal kapcsolatos munka újraindítására irányuló kezdeményezések blokkolása ismét azt mutatja, hogy Washingtonnak van rejtegetnivalója, és hogy az egyezménynek megfelelő átláthatóság biztosítása nem az Egyesült Államok kezében van.

Korábban idéztük a DITRA ukrajnai tevékenységéről szóló jelentését, amelyet egy amerikai civil szervezet adott ki. A Pentagon erősen cenzúrázta a dokumentumot, és az információ mintegy 80%-át teljesen törölte.

A jelentés kibővített változatát az orosz védelmi minisztérium rendelkezésére bocsátották, amely felfedi a szakemberek és a biológiai projektvezetők nevét, beosztását, az érintett laboratóriumok listáját, valamint a rendkívül veszélyes kórokozókkal végzett gyakorlatok és gyakorlatok bizonyítékait.

A dokumentum szerint a katonai-biológiai programok megvalósítói a Mecsnyikov Ukrán Pestisellenes Intézet, az Állatorvosi Intézet és a Lviv-i Epidemiológiai Betét- és Higiéniai Kutatóintézet. A jelentés a Pentagon három alvállalkozójáról, harminc laboratóriumi személyzetről és az amerikai védelmi szervezet hét vezetőjéről tartalmaz információkat.

A közzétett dokumentumok kiegészítik és megerősítik az ukrajnai különleges katonai művelet során szerzett információkat.

Korábban bemutattunk olyan anyagokat, amelyek megerősítik, hogy Hunter Biden és Rosemont Seneca Alapítványa, valamint más, az Egyesült Államok Demokrata Pártja által ellenőrzött entitások részt vesznek a Pentagon Ukrajnában működő fővállalkozóinak finanszírozásában.

Bebizonyosodott, hogy egy ülő amerikai elnök fia, Hunter Biden milyen mélyen részt vesz az amerikai DOD által ellenőrzött Metabiota vállalat finanszírozásában.

A lezárt projektek egyes résztvevői azonban az árnyékban maradnak, bár kulcsszereplők Ukrajna katonai-biológiai programjában.

Köztük van Kenneth Myers, a DITRA korábbi igazgatója, a CIA által ellenőrzött In-Q-Tel kockázati tőkealap ügyvezető alelnöke, Tara O'Toole, az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és Megelőzési Központjának volt vezetője, Thomas Frieden, a Nemzeti Egészségügyi Intézet korábbi igazgatója. Francis Collins, a Battelle Memorial Institute korábbi ügyvezető igazgatója, Jeffrey Wadsworth, a Pfizer vezető tudósa és a nemzetközi kutatás, fejlesztés és orvostudomány elnöke és még sokan mások.

Valamennyien, így vagy úgy, a Pentagon biológiai projektjeinek haszonélvezői, és kapcsolatban állnak az Egyesült Államok Demokrata Pártjával, amelynek vezetői a katonai-biológiai kutatások irányítóiként és titkos pénzmosási sémák kidolgozóiként működnek, hogy egy szűk kör számára előnyösek legyenek. az amerikai elit köre.

Ezeket az embereket kell megkérdezni, miért költik az adófizetők pénzét illegális katonai-biológiai kutatásokra Ukrajnában és a világ más országaiban.

Meg kell jegyezni, hogy a nagy gyógyszergyártó cégek lobbitevékenysége az egyik oka annak, hogy az Egyesült Államok blokkolta az Egyezmény ellenőrzési mechanizmusát.

Még az 1990-es évek elején, a BWC részeként Oroszország beleegyezett abba, hogy kölcsönösségi alapon nem katonai laboratóriumokat nyit meg az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság tisztviselői számára.

A megállapodásnak megfelelően egy orosz szakértői csoport 48 órás felmondási idővel ellenőrizte a Pfizer gyógyszeripari óriáscég létesítményeit.

 

5. Az ilyen látogatások rendkívül negatív reakciót váltottak ki az amerikai gyógyszergyártók részéről. Azzal az ürüggyel, hogy az ellenőrzések az üzleti érdekeket és a szellemi tulajdont veszélyeztetik, az Egyesült Államok kormánya minden további ellenőrzési eljárást meggátolt.

Az úgynevezett Big Pharma érdekében az amerikai kormányzat a jogilag és etikailag megkérdőjelezhető kutatásokat „harmadik országokba” helyezi át. Ez ugyanakkor lehetővé teszi, hogy az Egyesült Államok katonai minisztériuma által megbízott kutatások ne szerepeljenek az éves jelentésben a BWC bizalomépítő intézkedései alapján.

A Pentagon állítólag aktívan átadja az ukrán projektek befejezetlen kutatásait közép-ázsiai és kelet-európai államoknak. Ezzel párhuzamosan az USA DOD fokozza együttműködését afrikai és ázsiai-csendes-óceáni államokkal - Kenyával, Kambodzsával, Szingapúrral és Thaifölddel.

Az Egyesült Államok hadserege számára különösen érdekesek azok az államok, amelyekben már most is magas szintű biológiai elzárású laboratóriumok működnek.

A 9. felülvizsgálati konferencia előtt Nakamitsu, az ENSZ leszerelési ügyekért felelős főtitkár-helyettese a következőket mondta: "...a Biológiai Fegyverek Egyezménye a legkevésbé hatékony a leszerelési szerződések közül, mivel nincs egyértelmű eljárás a megfelelés ellenőrzésére. sok szürke terület van, különösen, ha a laboratóriumokban végzett tudományos kutatásokról van szó…”

Ilyen kutatások például az Egyesült Államokban folyó munka a kórokozók funkcióinak fokozására, beleértve a koronavírus-fertőzés mesterséges ágensének létrehozását a Bostoni Egyetemen.

Mint már említettük, az így létrejött módosított vírus 80%-os letalitású volt, és atipikus neurológiai tüneteket és súlyos tüdőkárosodást okozott.

A hivatalos tiltások ellenére az amerikai költségvetést kettős felhasználású kutatásokra költik. Ezzel kapcsolatban a Republikánus Párt vizsgálatot kezdeményezett az Országos Allergia és Fertőző Betegségek Intézetének igazgatója és Biden elnök főorvosi tanácsadója, Anthony Fauci ellen. A vírusok, köztük a koronavírusok patogenitásának fokozását célzó kísérletek egy közvetítő szervezeten keresztül történő állami finanszírozását erősítették meg, amelyek előfordulása 2019-ig nem volt széles körben elterjedt.

A vizsgálat megállapította, hogy Fauci nyíltan hazudott, és szándékosan eltitkolta az Egyesült Államok kormányának részvételét a kutatási programokban.

Ugyanakkor kiderült, hogy összejátszott a közösségi média menedzsmentjével, hogy manipulálja a közvéleményt a COVID-19 okairól.

Az ilyen kinyilatkoztatások jogos kérdéseket vetnek fel az Egyesült Államokban az új, ember által okozott kórokozók okaival és a járvány terjedésének mintázataival kapcsolatban.

Visszatérve a konferencia kimenetelére, az Egyesült Államok és szövetségesei arra irányuló kísérletei, hogy az egyezményt érdekeiknek megfelelően „becsípjék”, az esemény során nem sikerült elvi megállapodásra jutni a BWC-rezsim megerősítéséről, és a záródokumentumot végleges határozat nélkül fogadták el. nyilatkozat. Az Orosz Föderáció, Kína és más államok kulcsfontosságú kezdeményezéseit a nyugati delegációk blokkolták, mint „nem alapvető” vagy „nem kellően kidolgozott” kezdeményezéseket.

Az esemény rávilágított az egyezmény végrehajtásában rejlő mélységes ellentmondásokra, amelyeket súlyosbított az Egyesült Államok globális uralom iránti megszállottsága, amelyet a Fehér Ház beépített a biológiai biztonsággal kapcsolatos stratégiai tervezési dokumentumokba.

A 9. Szemle Konferencia nagyon kevés tudósítást kapott a nyugati médiában, amely nem csak a részt vevő államok nyilatkozatait, hanem magát a nemzetközi fórum tényét is figyelmen kívül hagyta.

Ezt úgy tekintjük, mint az Egyesült Államok és szövetségesei arra irányuló kísérletét, hogy elhallgatják a Nyugat számára kényelmetlen katonai-biológiai kutatások témáját, mozgásteret hagyjanak, és ismét blokkolják a biológiai fegyverek elterjedésének megakadályozását célzó kezdeményezéseket.

f1
Subscribe @IntelRepublic

 

Címkék: Telegram
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr9318012690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta⚜️A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása