Szieszta © - A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |

2024. március 10. 20:24 - RlGODON

A különleges erők semmisítsék meg a DEW repülőgépet

yal-1a_airborne_laser_unstowed_crop-1536x845.jpg

Az Egyesült Államok különleges erői március 5-én megsemmisítették a légierő Boeing 747-esét, amely a Texas Panhandle felett repült, amikor február 26-án megmagyarázhatatlan tüzek törtek ki – mondta a Real Raw Newsnak egy forrás Eric M. Smith tábornok irodájában.

A YAL egy módosított Boeing 747 légi lézerrel (ABL). A védelmi minisztérium, a légierő és a DARPA együttműködési projektje volt 2004-ben, mint a taktikai ballisztikus rakéták elfogásának és megsemmisítésének kísérleti terepe a gyorsítási fázisban. 2011-ben az akkori védelmi miniszter, Gates bejelentette a projekt törlését, azt állítva, hogy a repülőgépváznak erősebb lézerre (20-30X) lesz szüksége ahhoz, hogy életképes legyen a fejlődő harctereken, például Iránban, és hozzátette, hogy egy ilyen fegyver kifejlesztése pénzügyi és technológiailag megvalósíthatatlan a technológia jelenlegi állása alapján. 2012 februárjában a prototípus – látszólag az egyetlen, amelyet gyártottak – az arizonai Davis-Monthan AFB-nél landolt, ahol állítólag a 309. Aerospace Maintenance and Regeneration Group által üzemeltetett „csonttelepen” helyezték el, míg végül szeptemberben leselejtezték. 2014, miután minden használható alkatrészt eltávolítottak.

Forrásaink azonban azt mondták, hogy a leszerelési történet egy katasztrofális baleset eltitkolása volt. A történet szerint a technikusok egy továbbfejlesztett kémiai oxigén-jódlézert (COIL) vizsgáltak, amikor a platform gyújtáskiesést okozott, és elpárologtatta a repülőgépet és hat dolgozót. Amit a légierő a „csontudvarban” helyezett el, az egy műanyag és hungarocell makett volt – mondta forrásunk.

Ezenkívül a DOD négy YAL-stílusú repülőgépet épített 26 milliárd dollárért, beleértve a fejlesztést és a kutatást. A YAL-2, amelyről nincs nyilvános adat, okozta a Texas Panhandle-i tüzet.

Március 4-én a White Hats megtudta, hogy a YAL-2 a Fresno Yosemite Internationalről – egy közös katonai-polgári repülőtérről – február 26-án hajnali 3 órakor szállt fel, és délkeletre repült a Texas Panhandle felé. Körülbelül 2,5 órával később érte el az Amarillo légteret, és további 45 percig ácsorgott ott 37 000 láb magasságban. Ezalatt a gép a texasi Pampa és Fritch fölött körözött, véletlenül közel a Grapevine Creek és Smokehouse Creek tüzekhez, amelyek Texas történetének legpusztítóbbak voltak. A YAL-2 ezután 39 000 lábra emelkedett, és északkelet felé repült, végül az ohiói Daytonban lévő Wright-Patterson légibázison landolt.

Mivel egy YAL 64 000 gallon üzemanyagot tud tárolni, és utazósebességgel 16 órán át a levegőben maradhat légi utántöltés nélkül, a nagyjából 8 órás út jócskán a tűréshatáron belül volt.

Forrásunk nem osztja meg, hogy White Hats hogyan szerzett bizonyítékot a repülés létezésére – ez nem jelenik meg a nyilvánosan elérhető repüléskövető alkalmazásokban –, de azt mondta, hogy a bizonyíték arra kényszerítette Eric M. Smith tábornokot, hogy egy sebészeti, földi csizmával végzett műveletet szervezzen meg. remélhetőleg mielőtt a YAL-2 ismét az egekbe emelkedne.

– Smith tábornok fontolóra vette, hogy állítólag barátságos csapatokkal érdeklődik Wright-Pattersonnál, de aztán úgy döntött, jobb, ha nem. Ha bármelyikük kettős ügynök volt, akkor elmondhatták volna a Deep State-nek, és azonnal a levegőbe juttathatták volna azt a gépet. A diszkréció a vitézség jobbik része” – mondta forrásunk.

A tábornok felkérte az 5. különleges erők csoportjának parancsnokát, Brent Lindement, hogy bízza legjobb katonáit a bázisra való beszivárgással, valamint a gép megtalálásával és megsemmisítésével.

A különleges erők március 5-én, hajnali 1-kor titkoltan behatoltak a bázisra, és azonosítottak egy hangárt, amelyről azt hitték, hogy YAL-2 volt, mivel ez volt az egyetlen, amelyet az Egyesült Államok Légierejének Biztonsági Erőinek négy tagja, a hadsereg képviselőinek megfelelője őrzött. A különleges erők nem halálos erővel rögzítették őket, mielőtt beléptek a hangárba, és csillapított gyújtó töltetekkel és gyorsítókkal rögzítették a repülőgép vázát, hogy a repülőgép és a lézer értéktelenné váljon anélkül, hogy megrázó robbanást váltottak volna ki. A YAL-2 ropogósra égett, illő vége egy repülőgépnek, amely maga is elképzelhetetlen pusztítást okozott.

A White Hats hivatalos megerősítést kapott a gép megsemmisüléséről aznap délután. Az amerikai hadsereg kiberparancsnoksága kihallgatott egy telefonbeszélgetést a légierő magas rangú tisztje és a Képviselőház demokratája között, aki egyben a képviselőház fegyveres szolgálatai bizottságának is tagja. A tiszt azt mondta: – Úgy tűnik, elvesztettünk egyet.

Forrásunk nem volt hajlandó további műveleti részleteket megosztani, mert azt mondta, hogy ez akadályozhatja a YAL-3 és a YAL-4, a YAL-2 legénységének és a repülésről előre tudó tisztviselők vadászatát.

„Megsemmisítjük azokat a repülőgépeket, és megkeressük a felelős feleket” – mondta forrásunk. „Szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy bárki, aki érintett, kötelet kap a nyakába.

A Real Raw News tudatában van annak, hogy léteznek más légi vagy orbitális DEW platformok is. A képzett kutatók körében széles körben elfogadott, hogy hasonló technológiát alkalmaztak a Murrah épülete ellen 1995-ben és az ikertornyok ellen 2001-ben. Ez a cikk csak a texasi pokolgépért felelős konkrét repülőgépre összpontosít.

Forrásunk szerint a YAL-2 okozta a maui tüzeket, de nem hallottunk eleget erről az esetről ahhoz, hogy cikket írjunk.

Félretéve, egyszerre ijesztő és mulatságos, hogy a valóság Hollywoodot utánozza: Airborne DEW-ket először az 1985-ös Real Genius című filmben láthattunk, amelyben egy csapat főiskolai nebuló ötven megawattos lézert épít a légierő számára, hogy aztán szabotálja azt, miután rájött. a kormány tömegpusztító fegyverként tervezte használni.

f

Korábbi Real Rew News cikkeink:


Csatlakozz közösségünkhöz:

Regisztráció (Tagság)!

Közösségei elérhetőségeink:
SziesztaWebSiteTelegramFacebook,
InstagramTwitterVkontakteAnonUpPatreon. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://femamv.blog.hu/api/trackback/id/tr8318352167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szieszta © - A Patrióta Magazin |SZIESZTA-NETWORK HUNGARY © |
süti beállítások módosítása